PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : دوره آموزشی «رسانه انقلاب اسلامی» برگزار می‌شود



sunyboy
03-06-2015, 10:50 PM
به گزارش خبرگزاری مهر، دوره آموزشی «رسانه انقلاب اسلامی» به نام جاوید الاثر کاظم اخوان با هدف توانمندسازی دانشجویان در عرصه رسانه توسط مدیریت فرهنگی و رسانه بسیج دانشجویی در مشهد برگزار می‌شود.
این دوره به مدت چهار هفته برگزار می‌شود که دو هفته آن در سال جاری (شروع کلاس ها از ۱۶ اسفند) و دو هفته در سال آینده (شروع کلاس ها از ۱۵ فروردین) خواهد بود.
این دوره دارای ۳ سر فصل با عناوین روزنامه نگاری آنلاین (وب نویسی) شامل: آشنایی با قالب های مختلف رسانه ای، مهارت‌های نویسندگی در رسانه‌ها، مصاحبه، گزارش، خبر، یادداشت و مقاله، تکنیک های روزنامه نگاری آنلاین، جامعه اطلاعات آن لاین، دغدغه‌ها و ضرورت‌های فضای مجازی، روزنامه شهروندی و پنل مدیریت فنی؛ نشریه نگاری شامل: آشنایی با قالب های مختلف رسانه ای، مهارت‌های نویسندگی در رسانه ها، مصاحبه، گزارش، خبر، یادداشت و مقاله، مدیریت نشریات، فتوشاپ و ایندیزاین و صفحه آرایی؛ مستند سازی شامل: انتخاب سوژه، تحقیق، برنامه ریزی پیش از تصویر برداری، تجهیزات، تصویربرداری، مصاحبه گرفتن، تدوین و دکوپاژ شامل موسیقی و فیلمبرداری و لوکیشن و کارگردانی خواهد بود.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif