PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ۲۷۰ دست فروش در اردبیل ساماندهی شدند



sunyboy
03-06-2015, 02:40 PM
به گزارش خبرنگار مهر، صدیف بدری ظهر جمعه در بازدید از محل ساماندهی دست فروشان تصریح کرد: در این محل روشنایی و سرویس بهداشتی و سایر ملزومات تدارک دیده شده است تا دست فروشان مستقرر شوند.
وی افزود: ساماندهی فقط برای دست فروشانی که در مرکز شهر اقدام به سد معبر و دست فروشی می کردند انجام شده و ممکن است در سایر مناطق شهری که اختلالی در روند زندگی عادی شهروندان به وجود نمی آید دست فروش فعالیت داشته باشد.
به گفته شهردار اردبیل بر اساس این طرح تاکنون ۲۷۰ مورد دست فروش ساماندهی شده است و تیم بازرسی به صورت مکرر از مراکز شهری بازدید می کند تا مانع از فعالیت دست فروشان متخلف شود.
بدری با اذعان به اینکه فعالیت دست فروش به ویژه در مناطق پر تردد امنیت شهری را مختل کرده و موجب تشدید ترافیک می شود، ادامه داد: شهرداری اردبیل همه ساله در اسفند ماه طرح ساماندهی دست فروشان را به اجرا در می آورد.
وی افزود: برخورد با دست فروش متخلف توسط تیم بازرسی صرفا محدود به جمع آوری بساط دست فروش است و در عین حال در صورتی که مغازه دار اقدام به سد معبر کند جرایم نقدی نیز اخذ می شود.
شهردار اردبیل تصریح کرد: در مواردی سد معبر توسط مغازه دار با حکم پلمپ مغازه خاتمه یافته و بر همین اساس انتظار ما همکاری دست فروشان در این طرح است.
وی با بیان اینکه در اسفند ماه امسال بازارچه عید دایر نخواهد شد، اضافه کرد: بازارچه فرآیند مجزایی از جمله اخد مجوز از صنعت و معدن را دارد که امسال این طرح دنبال نشد.
به گفته بدری دست فروشان تا ۱۵ فروردین در محل ذکر شده مستقرر خواهند شد.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif