PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : کبیر: تیم مهرام با جوسازی به دنبال کسب نتیجه بود/ بازداشت هاشمی



sunyboy
03-06-2015, 10:31 AM
به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله کبیر شامگاه پنجشنبه پس از شکست تیم شهرداری گرگان در جمع خبرنگاران درباره بازی اظهار کرد: متاسفانه تیم حریف از ابتدا، فضای بازی را تغییر داد و بازیکنان ما هم تحت تاثیر این جو قرار گرفتند.
کبیر افزود: در نیمه اول خیلی بد بازی کردیم و علت باخت ما هم نتیجه نیمه اول بود. ما در این نیمه ۲۶ امتیاز عقب افتادیم.
وی تصریح کرد: بین نیمه در رختکن به بازیکنان گفتم این همه تماشاگر آمده است تا یک بازی خوب از تیم ببیند. به آن ها گفتم یک بازی خوب انجام و کیفیت تیم خود را نشان دهیم و مهم نیست ببریم یا ببازیم؛ مهم این است که یک بازی خوب انجام بدهیم.
وی درباره بازی نیمه دوم تیمش گفت: خوشبختانه در نیمه دوم بازیکنان ما تلاش بیشتری و بازی خوبی انجام دادند، از بازیکنان در نیمه دوم راضی ام امیدوارم این روند ادامه داشته باشد تا بتوانیم نتایج بهتری بگیریم.
سرمربی تیم شهرداری گرگان درباره مسائل و حواشی به وجود آمده در بازی بیان کرد: شما خودتان همه مسائل را دیدید و می توانید اظهار نظر کنید. مشکلاتی که به وجود آمد برای بسکتبال حرفه ای بسیار بد است.
کبیر خاطرنشان کرد: حرفه ای گری به این معنا است که در انجام بازی حرفه ای گری داشته باشیم نه اینکه بخواهیم با جوسازی نتیجه بازی را تغییر دهیم.
وی اظهار کرد: اختلاف امتیازی که وجود داشت، به دلیل این بود که تیم کار جمعی نداشت و تاکتیک ها را در بازی پیاده نکردیم.
وی با بیان اینکه ما می توانستیم سه عامل برد داشته باشیم خاطرنشان کرد: ما در نیمه اول نتوانستیم سه عامل پرتاب های پنالتی، عدم ترن اوور (turn over) و ریباند را به خوبی اجرا کنیم اما در نیمه دوم بازیکنان خوب بازی کردند که من از آن ها تشکر می کنم.
سرمربی تیم شهرداری گرگان درباره عملکرد بازیکنان خارجی تصریح کرد: گارد راس (پیگرام) خیلی خوب بازی می کند و ساموئل هاسکین را هم از گذشته می شناسم. او جلوی هفت الماس قزوین خوب بازی کرد و امیدوارم روند بهتری داشته باشد و بیشتر به ما کمک کند.
گفتنی است؛ مصطفی هاشمی سرمربی تیم مهرام تهران همانند بازی دوتیم در دور برگشت لیگ ملی حاضر نشد با خبرنگاران گفتگو کند. وی همچنین به دلیل درگیری با نیروهای انتظامی بازداشت و راهی کلانتری شد.
بازی پرحاشیه تیم های شهرداری گرگان و مهرام مدافع عنوان قهرمانی، از هفته ششم لیگ حرفه ای بسکتبال با نتیجه ۸۴ بر ۷۷ به سود تیم تهرانی پایان یافت.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif