PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : صبا برای تغییر تاکتیک به زمان نیاز دارد



sunyboy
03-06-2015, 02:50 AM
به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار پنج شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های صبای قم و راه آهن اظهار داشت: تیم فوتبال راه آهن در شرایط ویژه‌ای در جدول قرار دارد و بازیکنان این تیم انگیزه زیادی دارند اما تیم ما نیز به دنبال شرایط بهتری در جدول است و امیدواریم برنده بازی باشیم.
وی افزود: بازیکنان صبا برای شکست راه آهن انگیزه زیادی دارند و اهمیت این بازی برای ما به قدری است که حاضر شدیم برای یک بازی دوستانه به اصفهان برویم، بازیکنان ما در این هفته تمرینات پرفشار و با نشاطی را پشت سر گذاشته‌اند.
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: تیم راه آهن با کادر فنی جدید در این بازی حاضر شده و به دنبال ۳ امتیاز است اما این تیم را آنالیز کرده‌ایم و شناخت خوبی از حریف داریم و برای این بازی طرح و برنامه خاصی داریم.
تارتار بیان داشت: تغییر تاکتیک نیاز به زمان دارد و صبا در ادامه فصل به شرایط مناسب و ایده آل خود برمی گردد البته یکی از مشکلات ما این است که با هر تیمی بازی می‌کنیم به آن تیم شوک وارد شده و این هم از شانس بد ما است.
وی درباره وضعیت ایوب کلانتری عنوان کرد: کلانتری در این هفته خوب تمرین کرده و انگیزه زیادی داریم و اگر صلاح دیده شود در این بازی به میدان می‌رود.
سرمربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: روزبه چشمی با وجود مصدومیت خود به این بازی می‌رسد و آمبونو آچیله و جلال علیمحمدی نیز برای این مسابقه آماده هستند و مشکل مصدومیت ندارند.
تارتار خاطرنشان کرد: حسین بادامکی در این بازی محروم است و در این فصل هنوز برای ما این اتفاق رخ نداده که در یک بازی همه نفراتمان را در اختیار داشته باشیم.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif