PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : کولاک تردد در محورهای مواصلاتی زنجان را کند کرده است



sunyboy
03-06-2015, 02:50 AM
مسعود خوشکام در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: با توجه به اینکه بارش برف از امروز صبح در استان زنجان شروع و تا کنون هم ادامه دارد سطح جاده ها بسیاز خیس و لغزنده است.
وی اظهار داشت: در حال حاضر تردد در گردنه های زنجان به طارم، زنجان به دندی، تهم به چورزق و زنجان به تخت سلیمان بسیار سخت است و کولاک و مه باعث شده دید برای رانندگان بسیار ضعیف شود.
مسئول مرکز مدیریت راههای استان زنجان گفت: با توجه به حاکم بودن مه در برخی محورهای مواصلاتی استان دید بسیار ضعیف است و رانندگان باید آستانه دید خود را وسیع کنند.
وی افزود: مردم عزیز به محض اینکه قصد مسافرت داشته باشند با ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۲۴۱۱۴۱ از باز بودن راهها باخبر شوند.
مسئول مرکز مدیریت راههای استان زنجان یادآور شد: همچنین مسافران می توانند از طریق تلفن گویای ۱۴۱ از وضعیت جاده ها باخبر شوند.
خوشکام گفت: تا کنون با توجه به برودت هوا مشکلی در محورهای مواصلاتی استان رخ نداده ولی کولاک و مه شدید در محورها حاکم است و باید رانندگان حتما با دقت رانندگی کنند و قبل از اینکه اقدام به سفر کنند وسایل نقلیه خود را از لحاظ فنی کنترل کنند.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif