PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : دفاع مقدس به فراموشی سپرده نشود/لزوم توجه به وصیتنامه شهدا



sunyboy
03-06-2015, 02:50 AM
به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه پنجشنبه آیت الله نوری همدانی در جریان سفر به شهرستان پیشوا با حاجیه خانم جنیدی مادر شهیدان جنیدی دیدار و از مقام حجت الاسلام جنیدی امام جمعه فقید رودسر و شهدای این بیت تجلیل کرد.
این مرجع تقلید در این دیدار  پاسداری از فرهنگ شهادت را وظیفه همگان دانست و گفت: باید همه ما از فرهنگ جهاد و شهادت پاسداری و نسبت به پدران و مادران شهدا ادای احترام کنیم و دیدار با مادران شهدا که موقعیت بسیار بالایی دارند سبب افتخار است.
این استاد برجسته حوزه علمیه بیان داشت: بنده در شب های عملیات در جبهه بودم و می دیدم که عزاداری امام حسین(ع) برقرار است و جوانان حاضر در جبهه به من می گفتند که ما خط شکنیم و افتخار می کنیم که بی نام شهید شویم.
آیت الله نوری همدانی گفت: نباید هشت سال دفاع مقدس مورد فراموشی سپرده شود و باید فرهنگ شهید و شهادت به نسل های آینده انتقال پیدا کند.
این مرجع به ضرورت توجه به وصیتنامه شهدای انقلاب اسلامی تأکید و گفت: باید وصیتنامه شهدا مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته و به آن اهمیت داده شود.
ام الشهدا حاجیه خانم بتول جنیدی که دارنده نشان درجه یک لیاقت و شجاعت کشور است نیز در این دیدار حضور آیت الله نوری همدانی در شهرستان پیشوا را خیرمقدم گفت.
خانواده جنیدی در جنگ تحمیلی نخست نصرالله جنیدی و سپس رضا و محمد جنیدی را تقدیم انقلاب اسلامی کردند و آخرین پسر خانواده یعنی عبدالحمید نیز بعد از جنگ و پس از مدت‌ها تحمل درد و رنج ناشی از مسمومیت شیمیایی در سال ۷۹ به شهادت رسید.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif