PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : نخستین یادواره شهدای روحانیت در استان بوشهر برگزار شد



sunyboy
03-05-2015, 08:40 PM
به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد عوض پور دبیر یادواره شهدای روحانی استان بوشهر ظهر پنجشنبه در این یادواره شهدا اظهار داشت: استان بوشهر از دیرباز دارای علمای بزرگی بوده است و نیاز است که نسبت به معرفی این علما و روحانیون اقدام شود.
وی هدف از برگزاری نخستین یادواره ۳۴ شهید روحانی استان بوشهر را معرفی این شهدا به جامعه عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: در این آئین از خانواده شهدای روحانی استان بوشهر تجلیل می‌شود.
دبیر یادواره شهدای روحانی استان بوشهر با اشاره به عدم معرفی مطلوب شهدای روحانی استان بوشهر، تاکید کرد: برگزاری چنین یادواره‌هایی می‌تواند نقش مهم و اساسی در معرفی شهدای روحانی داشته باشد.
وی همچنین به نقش بسیار مهم و تاثیرگذار روحانیت در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: روحانیت همواره در مسیر ولایت گام برداشته است.
حجت الاسلام عوض‌پور به تلاش‌های صورت گرفته برای تالیف کتاب زندگی‌نامه شهدای روحانی استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون بخش قابل توجهی از این کتاب جمع‌آوری و آماده شده است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رونمایی از آن باشیم.
لازم به ذکر است که خانواده ۳۴ شهید روحانی استان بوشهر در این آئین مورد تجلیل قرار گرفتند.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif