PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : گذر زمان نباید باعث فراموشی ایثار و از جان گذشتگی شهدا شود



sunyboy
03-05-2015, 08:40 PM
به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین دشتی ظهر پنجشنبه در نخستین یادواره شهدای روحانیت استان بوشهر اظهار داشت: شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و هر چه که امروز در این کشور داریم به برکت خون شهدا است و باید تلاش کنیم تا راه شهدا را ادامه دهیم.
وی به جایگاه ویژه علما و روحانیون اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: علما و روحانیون در مسیر معرفت حرکت می‌کنند و همواره در پی زندگی همراه با شهادت هستند و دنبال زندگی بی‌خطر نیستند.
نماینده ولی فقیه در سپاه استان بوشهر با اشاره به اینکه علم و شهادت دو بال ارزشمند برای پرواز انسان هستند، ادامه داد: علما با شهادت خود مسیر این انقلاب را همواره کردند و همچنین در حراست از آن نقشی بسیار مهم داشتند.
وی با بیان اینکه روحانیت و رهبریت در دوران جنگ به مسیر مشروعیت می دادند، اذعان داشت: اکنون نیز حرکت ما باید به گونه‌ای باشد که جایگاه مرجعیت، رهبریت و روحانیت حفظ شود و جامعه باید در این راستا حرکت کند.
حجت الاسلام دشتی با تاکید بر لزوم و اهمیت بالای بازخوانی زندگی و بزرگداشت یاد شهدا، بیان داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا نقش بسیار مهمی در زنده نگاه داشتن یاد شهدا دارد و مسیر حفظ انقلاب را هموار می‌کند.
وی حفظ و استمرار انقلاب اسلامی را نیازمند تداوم مسیر شهدا دانست و تصریح کرد: روحانیت هیچ گاه خود را از انقلابیون جدا نداسته و هیچ فرد انقلابی نیز نباید خود را از روحانیت جدا بداند زیرا اینها مکمل یکدیگر هستند.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif