PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ارتباط منطقی بین بخش های دانشگاهی و خصوصی افزایش یابد



sunyboy
03-05-2015, 08:40 PM
به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل جبارزاده پنج شنبه در مراسم افتتاح دفتر انجمن اقتصاد دانان شمالغرب کشور اظهار داشت: مدیریت استان بر  روی حرکت بر مبنای یافته های علمی تاکید دارد و اجازه اجرای هیچ طرحی بدون مطالعه کارشناسی را نمی دهد.
وی با اشاره به نگاه ویژه به اقتصاد دانش بنیان در سند تدبیر و توسعه استان گفت: این سند بر اساس کارشناسی های لازم و با تاکید بر بعد علمی و همچنین حمایت از بخش خصوصی تدوین شده است.
جبارزاده با بیان اینکه دولت تمام سعی خود را در زمینه بهبود وضع اقتصادی به کار برده است، گفت: در حوزه اقتصاد باید شاهد تبیین پدافند غیرعامل توسط اقتصاد دانان باشیم زیرا اقتصاد پایدار، اقتصادی است که قابلیت پاسخگویی به شوک های موجود را داشته باشد.
وی افزود: اداره جامعه بر اساس آموزه های علمی و عقلانیت رویکرد دولت تدبیر و امید است.
جبارزاده در ادامه با تاکید بر حمایت از بخش خصوصی گفت: بخش خصوصی به شرط پویا بودن می تواند تاثیرگذار باشد که در این زمینه بخش های دولتی نیز باید اجازه فعالیت به بخش های خصوصی را بدهند.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif