PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : جامعه مدرسین نسبت به انتخابات خبرگان بی تفاوت نیست



sunyboy
03-05-2015, 02:40 PM
به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حسینی بوشهری صبح پنجشنبه در حاشیه برگزاری یادواره شهدای سادات استان فارس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالات خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت انتخابات سال آینده خبرگان رهبری تاکید کرد: جامعه مدرسین چون یک نهادی است که از قبل انقلاب تلاش های چشمگیری برای پیروزی انقلاب داشته و بعد از پیروزی چه در زمان امام (ره) و مقام معظم رهبری فعال بوده، لازم می داند برای این انتخابات برنامه داشته باشد.
وی تصریح کرد: به دلیل دلسوز بودن جامعه مدرسین برای انقلاب بر خود لازم می داند که در تمامی عرصه ها حضور چشمگیر داشته باشد به خصوص در بحث مجلس خبرگان  که ارتباط بیشتری با جامعه مدرسین، حوزه و روحانیت دارد بی تفاوت نیست.
مدیر حوزه های علمیه در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر، مبنی بر استفاده از هنر در ترویع فرهنگ قرآنی، ایثار و شهادت نیز گفت: یکی از شیوه های کار های تبلیغی تاثیر گذار استفاده از هنرهای ارزشی است گاهی نفس ارائه کار به طور هنری تاثیری بیشتر از سخنرانی و بحث های گفتاری دارد.
آیت الله حسینی بوشهری تاکید کرد: اگر بتوانیم از ذوقیات خوب و هنری استفاده برای جا انداختن ارزش ها داشته باشیم به شرطی که جنبه های مختلفی رعایت شود کار ارزشمندی خواهد بود.
وی در پاسخ به سئوال دیگری در خصوص تخصیص بودجه برای فعالیت های تفسیری حوزه ها، گفت: شورای انقلاب فرهنگی بودجه ای را برای این کار اختصاص داده اند و بخشی نیز در اختیار کارهای قرآنی قرار خواهد گرفت.
مدیر حوزه های علمیه تاکید کرد: بخشی از کارهای قرآنی در سراسر کشور که مربوط به حوزه های عملیه است به طور جداگانه و ممکن است بخشی از اعتبارات نیز به دستگاه های دیگر فرهنگی تخصیص یابد.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif