PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تجلیل آیت الله نوری همدانی از امام جمعه فقید قرچک



sunyboy
03-05-2015, 02:40 PM
به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز و در جریان سومین روز از سفر آیت الله نوری همدانی به جنوبشرق استان تهران، این مرجع عالیقدر به شهرستان قرچک سفر کرده و مورد استقبال، علما و روحانیون، مسئولان و مدیران اجرایی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهید پرور و ولایتمدار این خطه قرار گرفت
آیت الله نوری همدانی در حاشیه دیدار با مردم شهرستان قرچک در مسجد جامع این شهرستان از مجاهدت ها و تلاش های حجت الاسلام کریم امام جمعه فقید قرچک تجلیل کرد.
وی با اشاره به خدمان گسترده امام جمعه فقید قرچک نظیر ساخت مصلی و دارالشفا، بر ضرورت تجلیل از مقام و جایگاه مرحوم حجت الاسلام فضل الله کریم تأکید کردند.
                     http://pnu-club.com/imported/2015/03/216.jpg
مرحوم حجت الاسلام کریم دارای سوابق درخشان علمی، اخلاقی و انقلابی در نجف اشرف، لبنان و ایران اسلامی بود و از زمانی که توسط امام(ره) به امامت جمعه قرچک منصوب شد، فعالیت درخشانی را در زمینه نشر معارف الهی انجام داد، وی در زمینه اجتماعی و رونق محافل مذهبی نیز فعالیت درخشانی داشت که از جمله می توان به بازسازی مصلی نمازجمعه قرچک که کانون فرهنگی ودفترامام جمعه در آن قرار دارد و احداث دارالشفا ومرکز درمانی حضرت مهدی(ره) جهت درمان بیماران کم توان اشاره کرد.
نویسنده کتاب ستارگان درخشان مورد تفقد قرار گرفت
آیت الله نوری همدانی همچنین در جریان سفر به شهرستان قرچک از سابقه درخشان مردم جنوبشرق استان تهران در دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش های نظام تجلیل کرد و اظهار داشت: مردم ورامین، پیشوا، قرچک و پاکدشت در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از پیشتازان بودند و نام مردم این مناطق در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده است.
مردم شهرستان قرچک  در مراسم امروز پوسترهایی ویژه ورود آیت الله نوری همدانی در دست داشتند و با سر دادن شعارهایی نظیر صل علی محمد یاور رهبر آمد از این مرجع عالیقدر استقبال کردند
در حاشیه مراسم دیدار آیت الله نوری همدانی با مردم شهرستان قرچک، کتاب ستارگان درخشان تألیف محمدرضا حیدری درباره حرکت تاریخی مردم ورامین، قرچک و پیشوا برای دفاع از رهبری در سال ۸۸ به سوی تهران به ایشان تقدیم شد و این مرجع عالیقدر نویسنده کتاب را مورد تفقد قرار دادند.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif