PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تخلفات نانوایان در سامانه فروش آرد اردبیل قابل درج است



sunyboy
03-05-2015, 02:40 PM
به گزارش خبرنگار مهر، عباس کریمی ظهر پنج شنبه در جلسه بررسی وضعیت فعالیت سامانه فروش آرد تصریح کرد: این سامانه به تازگی در اردبیل راه اندازی شده و اطلاعات دو هزار و ۲۴۳ نانوایی در آن ثبت شده است.
وی افزود: در این سامانه تمامی مشخصات نانوا قید شده و در مقابل مشخصات ۱۰ کارخانه تولید آرد نیز به صورت کامل درج شده است.
به گفته مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان از طریق این سامانه نانوا به بانک سپه مراجعه کرده و نسبت به خرید آرد از کارخانه درخواستی خود اقدام می کند.
کریمی حسن اجرای این فرآیند را کاهش ترافیک خرید آرد و بی نیاز شدن نانوا از مراجعه به خود کارخانه، شرکت غله و یا شرکت حمل و نقل خلیج فارس عنوان کرد.
وی افزود: نانوا بعد از پرداخت پول به راحتی می تواند آرد خود را در مقصد تعیین شده دریافت کند.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان تاکید دارد که از محاسن این سامانه قابلیت تغییر تعداد نانوایان است.
وی با بیان اینکه سهمیه آرد در بازه زمانی ۱۰ روزه و در سه مرحله در هر ماه توزیع می شود، اضافه کرد: ممکن است سهمیه آرد یک نانوا به دلیل تخلف مسدود شده باشد.
کریمی تصریح کرد: در صورتی که تخلفی از نانوا ثبت شده باشد سهمیه آرد به وی تعلق نمی گیرد و می توان به سادگی این مهم را در سامانه پیاده کرد.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان با بیان اینکه با تخلفات حوزه آرد و نان با جدیت برخورد می شود، اضافه کرد: این سامانه در راستای نظم دهی به فرآیند توزیع آرد کمک رسانی خواهد کرد.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif