PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : کمبود شدید آب در شهرستان بناب/ راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی



sunyboy
03-05-2015, 05:50 AM
به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد باقری بنابی شامگاه چهارشنبه در آیین کلنگ زنی طرح توسعه شهرک صنعتی بناب با بیان اینکه صرف حضور مدیران در شهرستانها مایه دلگرمی سرمایه گذاران است، افزود: ظرفیت های اقتصادی و صنعتی زیادی در بناب وجود دارد و صنایع متعددی در شهرک صنعتی این شهرستان مستقر است.
وی به اقدامات صورت گرفته جهت راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی در بناب اشاره کرد و گفت: منطقه ویژه اقتصادی در بناب راه اندازی می شود.
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم همراهی معاون وزیر توسط یکی از معاونین استاندار و مدیران کل ایشان در این سفر تصریح کرد: بخاطر عدم توجه مسئولین، قطعاً مراتب را بصورت حضوری به استاندار آذربایجان شرقی اعلام خواهم کرد.
حجت الاسلام باقری بنابی در ادامه سخنان خود با اشاره به کمبود شدید آب در شهرستان بناب گفت: بناب از کمبود آب بشدت رنج می برد و لذا در شهرک صنعتی بناب دنبال این هستیم که این شهرک را به سمت احداث و راه اندازی صنایع پاک و بدون آلاینده سوق دهیم.
وی به ضرورت توسعه شهرک صنعتی بناب نیز تاکید کرد و ادامه داد: مسئولان باید نسبت به تملک زمین ۸۰۰ هکتاری جهت ادامه توسعه شهرک صنعتی بناب اقدام کنند.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif