PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : دانشجویان نسبت به اصلاح وضع فرهنگی دانشگاه ها اقدام کنند



sunyboy
03-04-2015, 10:30 PM
به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن مجتهد شبستری چهارشنبه در اجتماع هیئت های مذهبی دانشجویان در محل مسجد دانشگاه تبریز اظهار داشت: دانشجویان مذهبی امید همه مردم متدین و همچنین رهبر انقلاب هستند زیرا مقدرات آینده کشور به دست همین دانشجویان رقم خواهد خورد.
وی با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: دانشجویان با جامه عمل پوشاندن به این فریضه دینی نسبت به اصلاح  وضعیت فرهنگی دانشگاه ها اقدام کنند.
آیت الله محسن مجتهد شبستری با بیان اینکه برای بهبود وضع دانشگاه ها تحول اساسی نیاز است، گفت: در شرایط تهاجم فرهنگی دشمن، تنها برگزاری مراسمات مذهبی و عزاداری در بهبود وضعیت فرهنگی دانشگاه ها کافی نبوده و باید تحول اساسی در این خصوص صورت گیرد.
امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه در امر به معروف و نهی از منکر باید اراده مصمم داشت، تصریح کرد: دانشجویان مذهبی با بیان متین و اخلاق خوب در جهت تاثیر گذاری امر به معروف و نهی از منکر قدم بردارند و از کم بودن تعداد خود هراس نداشته باشند.
وی با انتقاد از استقبال کم دانشجویان از فریضه نماز جماعت در دانشگاه ها، تاکید کرد: دانشجویان مذهبی باید فلسفه نماز را در بین دیگران تبیین کنند.
آیت الله شبستری با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی و تمدن نوین شیعی، بیان کرد: آذربایجان همان طور که در تمام عرصه های کشور پیشتاز بوده، امید است در ایجاد تمدن نوین شیعی و جامه عمل پوشاندن به اقتصاد مقاومتی نیز پیشتاز باشد.
وی وحدت را عامل مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب برشمرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب منادی وحدت در کشور بوده و همه جریان های مختلف سیاسی را به وحدت و حرکت در خط انقلاب دعوت می کنند.
امام جمعه تبریز ادامه داد: برخی سیاسیون رفتارهای غلط سیاستمداران غربی را تقلید کرده و دست به حرکاتی می زنند که وحدت کشور را تهدید می کند.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif