PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : نگاه علمی به بهره وری در دانشگاهها افزایش یابد



sunyboy
03-04-2015, 10:20 AM
رویا طباطبایی یزدی در حاشیه امضای این تفاهم نامه همکاری با دانشگاه سیستان و بلوچستان که عصر دیروز برگزار شد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این تفاهم‌نامه با هدف تقویت موضوع پژوهش است و طبق این تفاهم‌نامه اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان باید پژوهش‌های خود را با عنوان موضوعی در زمینه کاری و اولویت های ضروری سازمان ملی بهره‌وری قرار دهند.
وی تاکید کرد: امضای این تفاهم نگاه علمی به بهره وری را افزایش خواهد داد و اثرات خوب و مطلوب آن را دو طرف امضا کننده می توانند در آینده ای نزدیک به بهترین شکل احساس کنند.
رییس سازمان ملی بهره وری ایران تاکید کرد: ارتقای بهره وری یکی از عوامل مهم رشد سرمایه های فیزیکی و انسانی، دانش و فناوری و در نتیجه رشد اقتصادی محسوب می شود.
وی بیان داشت: بهره وری در حوزه های مختلف مد نظر این سازمان است و باید در این زمینه علاوه بر دستگاههای دولتی، بخش خصوصی و تعاونی و سایر مشاغل تولیدی و صنعتی و خدماتی نیز بیش از پیش فعال شوند و سازمان ملی بهره وری نیز آماده ارائه مشاوره به آنها است.
وی ادامه داد: یکی از مهمترین شاخص ها و اهداف این سازمان افزایش ۲۰ درصدی راندمان کاری و کاهش ۲۰ درصدی اقدامات نامناسب و اضافی است.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif