PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : صندوق قرض الحسنه وام ازدواج راه اندازی می شود



sunyboy
03-04-2015, 10:20 AM
به گزارش خبرنگار مهر، محسن مسعودیان راد عصر دیروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: امسال شرایط اقتصادی سختی در بین خانواده های نیازمند در استان وجود داشت به گونه ای که به دلایل مشکلات متعدد مالی حتی شاهد ترک تحصیل و ازدواج دختران جوان با افراد مسن بودیم.
وی افزود: در این راستا با تلاش کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) این آسیب ها شناسایی و با تمام ظرفیت سعی شد تا این آسیب اجتماعی کاهش پیدا کند که اثرش را اکنون گذاشته است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان بیان کرد: برای حمایت از کارآفرینان و افراد جویای کار توسط این نهاد که در راستای اندیشه امام راحل (ره) شکل گرفت، به هفت هزار و ۲۶۵ طرح اشتغال زا با همکاری بانک های عامل وام قرض الحسنه اشتغالزایی پرداخت شد.
وی افزود: با معرفی این میزان طرح ها از سوی بانک ها، ۵۸۰ ملیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شد که نقش بسزایی را در ایجاد اشتغال به خصوص اشتغال خانگی و افزایش امید به زندگی را داشت.
مسعودیان راد اظهار داشت: همچنین امسال، بیش از ۱۳ هزار نفر در آموزش های بلندمدت و کوتاه مدت در راستای کارآفرینی با نگاه بومی شرکت داشته اند.
مسعودیان راد در ادامه با اشاره به تعامل با موسسات خیریه در سراسر کشور گفت: در این راستا ۲۳۰ میلیارد ریال به منظور کمک به نیازمندان در تعامل با ۱۲ موسسه خیریه درواقع در مشهد، اصفهان، تهران و شیراز جمع آوری شده است.
وی خاطرنشان کرد: کمک های دریافت شده برای ایجاد اشتغال، تامین جهیزیه، بسته های فرهنگی، حرکت های اردویی، سبد غذایی و احداث منازل مسکونی و سرویس های بهداشتی در بین نیازمندان صرف شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان با اشاره به آغاز هفته نیکوکاری افزود: بالغ بر یک هزار و ۴۱۳ پایگاه ثابت و سیار در سراسر استان آماده جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نوع دوست استان است.
وی در ادامه به تقارن ایام فاطمیه(س) با جشن نیکوکاری پرداخت و ادامه داد: جشن نیکوکاری امسال مصادف با ایام فاطمیه (س) شده است، بنابراین با توجه به تقارن این ایام به نام  اکرام فاطمی و شور نیکوکاری نامگذاری شده است.
مسعودیان راد نیکوکاری به صورت جمعی و گروهی، انفاق با مال حلال و نیت پاک و نیکوکاری هدفمند و اثر گذار را مهمترین ارکان اکرام فاطمی دانست.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif