PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : بازهم بیماری دانشجویان خوابگاهی دانشگاه شیراز



sunyboy
03-03-2015, 10:00 PM
به گزارش خبرنگار مهر معاون دانشجویی دانشگاه شیراز عصر  سه شنبه در نشست خبری وضعیت بیماری دانشجویان دانشگاه شیراز، گفت:متاسفانه از غروب روز یک شنبه تعدادی از دانشجویان حاضر در خوابگاه های دانشگاه شیراز دچار بیماری با علائم كوفتگی، بدن درد، بیحالی و دل‌درد و بعضاً تب‌ و لرز شدند که تعدای از آنها در محل دانشگاه مداوا شدند وتعداد 20 نفر به بیمارستان انتقال داده شد.
مجید موحد با اعلام اینکه تعداد دانشجویانی که در این مهم خدمات اورژانسی به آنها ارایه شد 200 نفر بودند تصریح کرد:خوشبختانه با اعزام سریع نیروی های  اورژانس در محل دانشگاه به طور سرپایی مداوا شدند وتعدادی دیگر که نیاز کمک های بیمارستانی داشتند به بیمارستان اعزام شدند.
وی با تاکید بر اینکه تا صبح امروز سه شنبه تنها یک نفر در بیمارستان بستری شده و مابقی پس از انجام درمان مرخص شدند افزود: بدنبال آن هستیم تا هرچه سریعتر علت این حادثه را از طریق آزمایشگاه دانشگاه علوم پزشکی جویا شویم.
موحد با اعلام اینکه  تا مادامی که جواب کشت مدفوع برخی از دانشجویان آماده نشود به قاطعیت نمی توان گفت که دانشجویان بر اثر  مصمومیت غذایی بیمار شده اند تاکید کرد:  جواب قاطعانه این مهم پس از 48 ساعت آینده از طریق سایت دانشگاه اعلام خواهد شد.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگاران مبنی بر اعتراض امروز  دانشجویان دانشگاه شیراز پاسخ داد: اعتراض دانشجویان به حق خواهد بود و این در حالی است  که این موضوع در حال پیگیری است.
معاون دانشجویی دانشگاه شیراز بیشترین تعداد بیماری دانشجویان را دختران اعلام کرد و افزود: سه چهارم بیماران را دانشجویان دختر تشکیل می دهد که این در حالی است که  تعداد بیشتر دیگر دانشجویان در یک شنبه شب گذشته از غذای دانشگاه استفاده نکرده اند و بیمار شده اند.
موحد گفت: کشک بادمجان ، تن ماهی کباب و سبزی پلو از جمله غذا های سلف دانشگاه بوده که اکثر دانشجویان استفاده کرده اند .
 معاون خوابگاهی دانشگاه شیراز تعداد دانشجویان خوابگاهی دانشگاه را دو هزار و 800 نفر دختر و سه هزار نفر پسر  که 60 نفر آنها دانشجویان دانشکده دامپزشکی وکشاورزی تشکیل می دهند.
شایان ذکر است که بیش از یک سال قبل نیز گروهی از دانشجویان دانشگاه شیراز بیمار شدند و آن موقع غذاهایی همچون سوسیس بندری، خورشت سبزی مصرف کرده و مسئولین دانشگاه شیراز نیز نتیجه آزمایشات را بیماری غیر از مسمومیت غذایی اعلام کردند.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif