PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : قاب عکسی که به اینترنت متصل می شود



Borna66
06-24-2009, 05:30 PM
کارشناسان قیمت این قاب عکس را اندکی گران می دانند و معتقدند که از سال آینده این محصول با قیمت ارزان تری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

شرکت مخابراتی Mobile-T که تاکنون فقط وظیفه توزیع تلفن های همراه را برعهده داشته به تازگی تصمیم گرفته است که قاب عکس های دیجیتالی را نیز عرضه کند.قاب عکس دیجیتالی جدیدی که توسط Mobile-T عرضه می شود Cameo نام دارد و نخستین مدل آن در اکتبر سال گذشته با نام Parrot DF7700 به بازار معرفی شد.این قاب عکس به یک نمایشگر هفت اینچی مجهز شده است که تصاویر در آن با کیفیت 720 در 480 پیکسل پخش می شوند.قاب عکس Cameo علاوه بر توانایی پشتیبانی از کارت های حافظه، می تواند به وسیله مودم داخلی خود از طریق MMS و پست الکترونیکی نیز تصاویر را دریافت کند.این قاب عکس 100 دلار قیمت دارد و کاربران می توانند با پرداخت ماهانه 10 دلار، از خدمات T-Mobile برای اتصال به اینترنت و بارگذاری تصاویر استفاده کنند. کارشناسان قیمت این قاب عکس را اندکی گران می دانند و معتقدند که از سال آینده این محصول با قیمت ارزان تری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.