PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : فاز اصلی ترمینال مرکزی تبریز خرداد ۹۴ بهره برداری می شود



sunyboy
03-02-2015, 05:00 PM
به گزارش خبرنگار مهر، صادق نجفی ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه ترمینال بزرگ تبریز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: تمامی مسئولان باید در زمینه به پایان رساندن این پروزه که سال هاست آغاز به کار کرده، تمام تلاش خود را انجام دهند و در این زمینه هیچ کم کاری پذیرفته نیست.
وی با بیان اینکه باید در خرداد ماه ۹۴ شاهد بهره برداری از فاز اصلی این ترمینال باشیم، گفت: امیدواریم با تلاش بالای مدیران مربوطه شاهد بهره برداری کامل از این پروژه و رضایت شهروندان باشیم.
نجفی با بیان اینکه ترمینال ها، راه آهن و فرودگاه های یک شهر نشان دهنده آبروی آن شهر هستند، گفت: گردشگران در هنگام ورود به یک شهر اولین مکانی  که با آن مواجه هستند، ترمینال و یا فرودگاه ها بوده و به همین دلیل توجه ویژه به زیبایی این مکان ها جزو ضروریات است.
شهردار تبریز نبود پایانه مسافربری مناسب و درخور شهروندان را دغدغه شهرداری تبریز دانست و گفت: زیبایی بصری ترمینال ها و وجود امکانات مناسب در آن ضروری است که در این زمینه با تمام وجود در پی بهره برداری هر چه سریع تر از این ترمینال خواهیم بود.
وی افزود: برای جذب گردشگر به شهر تبریز باید شاهد تکمیل تمامی زیرساخت های حمل و نقلی و همچنین زیبایی های بصری در آن باشیم.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif