PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : همسان سازی حقوق نیروهای شهرداری تبریز/ بهداشت شهر مدیون پاکبانان



sunyboy
03-01-2015, 03:40 PM
به گزارش خبرنگار مهر، علی شیاری یکشنبه در مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال پاکبانان جام فجر، با شاره به اقدامات صورت گرفته برای تسهیل معیشت و وضعیت این قشر اظهار داشت: با تصویب شورای اسلامی شهر امسال با میزان وام کارگران و پاکبانان شهرداری تبریز در لایحه بودجه سال آینده با پیش بینی ۲۰ میلیارد ریال اعتبار، دو برابر افزایش یافته است.
وی در ادامه از همسان سازی حقوق و مزایای نیروهای شهرداری نیز خبر داد و افزود: با رایزنی ها و مصوبه اعضای شورای شهر تبریز، شهردار نیز با همسان سازی حقوق و مزایای نیروهای شرکتی و خدماتی با نیروهای شرکت همشهری موافقت کرده و از این پس سایر نیروهای این مجموعه نیز از دریافتی های معادل برخوردار خواهند شد.
http://pnu-club.com/imported/2015/03/44.jpg
آراستگی و بهداشت شهر تبریز مدیون خدمات پاکبانان است
دیگر عضو شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این مراسم تمیزی و زیبایی های شهر تبریز را مدیون تلاش های شبانه روزی پاکبانان و زحمتکشان شهرداری تبریز دانست و گفت: اگر می گوییم تبریز شهر تمیز و پاکیزه ای است و در قیاس با بسیاری از شهرهای کشور حرفی برای گفتن در این زمینه دارد، نتیجه تلاش پاکبانان بوده و حضور در کنار این عزیزان افتخار مسئولین است.
اکرم حضرتی وی با تاکید بر عزم شهرداری و شورای اسلامی کلاشنهر تبریز برای حل مشکلات و معضلات پاکبانان و کارگران خدماتی شهراری تصریح کرد: ارزشگزاری و بها دادن به پاکبانان در واقع حرمت، تکریم و ارزش گزاری به کل مجموعه شهرداری تبریز است و باید رفاه و آرامش خانواده پاکبانان نیز فراموش نشود.
http://pnu-club.com/imported/2015/03/45.jpg
اجرای برنامه های متنوع برای تقویت نشاط و شادابی پاکبانان تبریز
مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تبریز نیز در این مراسم گفن: به دنبال تقویت نشاط و شادابی پاکبانان تبریزهستیم و هدف از برگزاری مسابقات فوتسال پاکبانان نیز ایجاد شادی و نشاط در بین این نیروها و تقویت روحیه تلاشگران عرصه تنظیف و پاکبانی شهر تبریز بوده است.
علیرضا اصغری در ادامه با بیان اینکه برای اولین بار است که شهرداری تبریز در بین کلانشهرهای کشور، در طول سال دو دوره مسابقه برای پاکبانان برگزار می کند، افزود: برای تقویت روحیه و ایجاد شادابی و نشاط بین پاکبانان در سال ۹۴ با حمایت شورا و شهرداری مسابقات شنا، کوهپیمایی و ورزش های انفرادری برگزار خواهد شد و علاوه بر این یکی از برنامه های سازمان ایجاد و برگزاری کلاس های آموزشی فوتبال برای فرزندان پاکبانان خواهد بود.
http://pnu-club.com/imported/2015/03/46.jpg
گفتنی است در مسابقات جام فوتسال پاکبانان شهرداری تبریز، تیم های شهرداری مناطق یک، سه و ۱۰ به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
 

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif