PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : دانشگاه های گلستان باید به سمت کارآفرینی حرکت کنند



sunyboy
03-01-2015, 03:00 AM
به گزارش خبرنگارمهر، محمد برزعلی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در علی آبادکتول گفت: امروزه دنیا به سمت دانشگاه هایی که کارآفرین هستند حرکت می کنند و الگویی برای دانشگاه های ایران هستند.
وی افزود: نقشه علمی کشور بر اساس سیاستهای ابلاغی رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی، به سمت علم و فناوری و اشتغال کشیده شده است .
برزعلی گفت: یکی از راهبردهای کلان در نقشه علمی کشور تامین نیازهای آموزشی مردم براساس آمایش های سرزمینی است.
رئیس دانشگاه علمی و کاربردی استان گلستان تاکید کرد: تحول در اینترنت و کارآفرینی از طریق فضای مجازی در کسب و کار را از موضوعات مطرح در دنیای امروز دانست.
رئیس واحد استانی دانشگاه علمی کاربردی گلستان از افزایش رشته‎های تحصیلی در این واحد دانشگاهی از ۱۶۵ به ۱۷۷ رشته تحصیلی خبر داد و یادآور شد: در دانشگاه علمی کاربردی ۱۰۷ رشته کاردانی و ۷۰ رشته کاردانی به کارشناسی وجود دارد.
وی با بیان اینکه ۱۱ هزار و ۵۹۲ دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی گلستان تحصیل می‎کنند، اظهار داشت: تعداد دانشجویان دختر ۴ هزار و ۱۸۸ نفر و دانشجویان پسر ۷ هزار و ۴۰۴ نفر است.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif