PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : موسسه میزان مطالبات سپرده گذاران را به روش پلکانی پرداخت می کند



sunyboy
02-28-2015, 08:30 PM
به گزارش خبرنگار مهر، غفور حلمی عصر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: از ۴ روز پیش پرداخت مطالبات سپرده گذاران به روش پلکانی و از طریق بانک عامل شروع شده است.
وی با بیان اینکه در این روش ما از سپرده های زیر ۳ میلیون تومان شروع کرده ایم گفت: ۲۰درصد مشتریان در این روزها برای برداشت سپرده هایشان به شعب مراجعه کرده اند و ۷۵ درصد مراجعه نداشته اند که این موضوع به دلیل حسن اعتماد مردم بوده است.
حلمی افزود: در روزهای نخست به دلیل افزایش مراجعات به مشتریان چک در قبال سپرده هایشان تحویل داده شد که به خاطر کمبود نقدینگی از آنها خواسته شد که این چک ها را عودت دهند که ۹۸ درصد این چک ها عودت داده شد.
وی گفت:  مشکل بزرگ و اساسی که برای موسسه میزان به وجود آمده ناشی از شایعاتی است که ابتدا در بیدخت گناباد و بعد در سطح استان علیه این موسسه مالی ایجاد شد.
موسسه میزان وابستگی به دستگاه قضایی ندارد
وی در پاسخ به بسیاری از شایعات مطروحه در جامعه نیز گفت: در پاسخ به این شایعات اعلام می کنم که این موسسه هیچ گونه وابستگی به دستگاه قضایی ندارد.
رئیس موسسه میزان گفت: این موسسه نخستین تعاونی در کشور است که از بانک مرکزی موافقت اصولی گرفته است و از سال ۱۳۸۸ به دنبال مجوز بوده ایم که اقدامات اساسی در این راستا انجام شده است.
وی عنوان کرد: این موسسه در طی ۱۴ سال فعالیت زیان مالی نداشته است و با داشتن ۷۰۰ هزار سپرده گذار و ۴ هزار سهام دار همواره در ۲ فاز کسب و کار نوین و توسعه کارآفرینی در کشور فعالیت داشته است.
علی رضا یوسفی استاد دانشگاه و مشاور موسسه میزان نیز در این رابطه و در این نشست گفت: موسسه میزان برای جذب سپرده های نوین برنامه هایی برای آینده دارد از قبیل تضمین های کاری برای قشر دانشجو که کار آفرینان آینده خواهند بود و همچنین برای گروه های کارمندی و زوج های جوان و در این راستا اولویت ما با  کسانی خواهد بود  با موسسه میزان همکاری داشته و با ما بمانند.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif