PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : دوره آموزشی فرش دستباف در همه شهرستان‌های بوشهر راه‌اندازی می‌شود



sunyboy
02-28-2015, 05:00 PM
به گزارش خبرنگار مهر، حسن حسینی محمدی ظهر شنبه در نشست با مسئولان شهرستان عسلویه اظهار داشت: به دنبال اخذ مجوز از طریق معاونت ریاست جمهوری برای استقرار نمایندگی سازمان صنعت، معدن و تجارت در شهرستان عسلویه هستیم که در صورت موافقت، این مهم صورت می پذیرد چرا که استقرار نمایندگی در عسلویه، اولویت کاری ما است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بر استقلال سازمان‌های صنفی شهرستان عسلویه تاکید کرد و ادامه داد: از ابتدای سال آینده، سازمان های صنفی عسلویه از کنگان مستقل می شوند.
وی اظهار داشت: زمینه‌های سرمایه‌گذاری خوبی در صنایع نفت و گاز و صنایع پایین دست فراهم است که استفاده از این فرصت و دسترسی به آب های آزاد و منابع ارزان جزو اولویت‌های وزارتخانه محسوب می‌شوند.
حسینی محمدی با بیان اینکه استفاده از زمینه و فرصت سرمایه گذاری بین شرکت های صنعتی عسلویه دنبال می شود گفت: برای ایجاد مشاغل خانگی نیز تسهیلاتی به فعالان در عرصه فرش دست بافت رائه می شود.
وی ادامه داد: در این راستا آموزش فرش دستبافت در همه شهرستان های استان از ۱۵ فروردین سال آینده شروع می شود و از آنجا که اعتبار این امر را در اختیار داریم خوشه‌سازی و آموزش در کنار یکدیگر انجام خواهند شد.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: برای واگذاری واحدهای تولیدی شن و ماسه که در مجاورت منازل مسکونی روستاهای شهرستان عسلویه واقع هستند، مسائل اجتماعی رعایت خواهند شد و طبق استعلام از فرمانداری این کار صورت خواهد گرفت.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif