PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : قانونی کردن مبادلات تجاری بهترین فرصت برای مقابله با قاچاق کالاست



sunyboy
02-27-2015, 11:50 AM
به گزارش خبرنگار مهر، آسو فریدون شامگاه پنج شنبه در مراسم افتتاح شورای مشترک همکاری اتاق بازرگانی سنندج و سلیمانیه اظهار داشت: زمانی که فعالیت های تجاری در مرزها در چهارچوب قوانین و مقررات باشد می توان به شکل مناسبی از قاچاق کالا جلوگیری کرد.
وی با اشاره به لزوم سیستماتیک کردن ارتباط بین استانهای کردستان و سلیمانیه عراق بیان کرد: برگزاری نشست های این چنین با حضور فعالان تجاری و بررسی مشکلات و یافتن راهکاری برای رفع آنها یکی از نیازهای لازم و ضروری است که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
استاندار سیلمانیه عراق گفت: ارتباط تجاری و فرهنگی بین مردم کردستان با اقلیم کردستان عراق دارای سابقه ای طولانی است و حتی در زمانی که جنگ تحمیلی رژیم بعث صدام بر علیه ایران در جریان بود این ارتباط تجاری همچنان ادامه داشت و این سابقه مسئولیت ما را برای همکاری های بهتر و بیشتر سنگین تر می کند.
وی با اشاره به بازدید خود از ظرفیت های استان کردستان در حوزه های مختلف یادآور شد: امروز خوشحالم که استان کردستان در تمامی حوزه ها به پیشرفت های قابل توجهی دست پیدا کرده است و به همین دلیل انتظار می رود که ما نیز بتوانیم از این ظرفیت ها به بهترین شکل ممکن بهره برداری کنیم.
آسو فریدون رشد و توسعه کردستان در تمامی بخش ها را قابل ملاحظه عنوان کرد و افزودد: در کنار این پیشرفت امروز جمهوری اسلامی ایران و استان کردستان در امنیت و آرامش به سر می برند و این امنیت و آرامش می تواند زمینه را برای توسعه هر چه بهتر فراهم کند.
وی با اشاره به لزوم گسترش همکاری های دو طرف بیان کرد: ما آمادگی داریم تا همکاری ها بین دو طرف را گسترش دهیم و من اطمینان می دهم که به صورت جد در راستای استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های استان کردستان در سلیمانیه عراق به صورت جد استفاده خواهیم کرد.
در این مراسم که با حضور استانداران سلیمانیه عراق و کردستان و همچنین جمعی از مدیران ادارات و سازمان های دولتی و همچنین فعالان اقتصادی استان های کردستان و سلیمانیه عراق برگزار شد، همچنین بر تحکیم روابط اقتصادی و تجاری بین استان کردستان و اقلیم کردستان عراق تاکید شد.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif