PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اعتبار استادیوم ۵ هزار نفری شهرستان اهر سال ۹۴ تخصیص می یابد



sunyboy
02-26-2015, 12:40 PM
به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد شروین اسبقیان پنجشنبه در سفر بخ شهرستان اهر و در پاسخ به خبرنگار مهر در خصوص وضعیت استادیوم پنج هزار نفری آن اظهار داشت: موضوع این استادیوم که تا امروز پنج درصد رشد فیزیکی داشته، در جلسه هیاّت دولت تصویب شده اما متاسفانه به دلیل کمبود اعتبار روند اجرایی آن متوقف شده است.
وی در ادامه افزود: علاوه بر اینکه این موضوع را بصورت گزارش به وزارت ورزش و جوانان انتقال داده ایم و مقرر شده تا در سال ۹۴ به استادیوم اعتبار تخصیص داده شود، در جلسه ای که با حضور روسای هیات ورزشی شهرستان اهر برگزار کرده ایم، برخی از مشکلات اعم از مالی و عمرانی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تصریح کرد: مبالغی از مساعدت های مالی که از طرف وزیر ورزش و جوانان در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان گذاشته شده، برای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی شهرستان اهر هزینه خواهد شد.
وی ادامه داد: بحث استعدادیابی و آمایش سرزمینی نیز در این جلسه مطرح شد که با توجه به ظرفیت ها و قابلیت هایی که از گذشته ورزشی این شهرستان در اختیار داریم، به عنوان پایگاه قهرمانی و مرکز استعدادیابی از سوی اداره کل استان طرح شده که در سال ۹۴ مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
اسبقیان در پایان از افتتاح ورزشگاه ورزش باستانی (زورخانه) شهرستان اهر در هفته دولت سال آینده خبر داد و گفت: در کنار افتتاح این مجموعه، سالن ورزش رزمی اهر نبز که امسال وارد مرحله اجرایی شده و تا امروز ۲۰ درصد رشد فیزیکی دارد، با تامین اعتبار تا پایان سال ۹۴ مورد بهره برداری قرار گیرد.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif