PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : به کار گرفتن نیروهای بومی شهرستان عسلویه در صنایع نفت و گاز



sunyboy
02-24-2015, 07:20 PM
به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست با مردم بخش چاه‌مبارک ضمن تبریک به مناسبت روز پرستار و روز مهندس، اظهار داشت: مردم چاه مبارک در نجابت و صداقت زبان‌زد هستند و همدلی و همگامی با دولت را در انتخابات و مراحل بعدی نشان دادند.
وی در ادامه خاطرنشان ساخت: حضور پررنگ مردم عسلویه و بخش چاه مبارک در استقبال از رییس جمهور قابل توجه بود و تقدیر می‌کنم.
استاندار بوشهر اذعان داشت: نظرات و پیشنهادات و درخواست های مردم از طریق کارشناسان استانداری طی روزهای اخیر که به بخش مراجعه کرده بودند، دریافت شده و به مدیران کل دستگاه های اجرایی اعلام شده است و بررسی‌ها صورت گرفته و در صورت امکان این مطالبات امروز تصمیم‌گیری می‌شوند و نتیجه آن اعلام می شود.
وی اضافه کرد: درخواست‌های مردمی یا امروز تصمیم‌گیری می‌شوند و مدت زمان انجام آنها مشخص می‌شود تا در زمان مقرر اجرایی شوند یا توسط مدیران پیگیری می‌شوند و نتیجه آن به فرمانداری اعلام می‌شود و یا اگر اولویت انجام نداشته باشند و یا منابع مالی آن وجود نداشته باشد، صراحتا و صادقانه به مردم اعلام می کنیم ولی هر آنچه که مقرر شود، حتما انجام می‌شود.
سالاری تاکید کرد: بخش چاه مبارک عسلویه ظرفیت‌های کشاورزی، دامپروری و صیادی خوبی دارد ضمن اینکه پایتخت انرژی کشور در این بخش واقع شده که باعث شده دارای شرایط حساس و فوق‌العاده‌ای داشته باشد.
استاندار بوشهر در ادامه خاطرنشان ساخت: با این شرایط توقعات مردم برای ایجاد اشتغال و برخورداری از رفاه و زیرساخت‌های عمومی کاملا به جا است.
وی افزود: برای ایجاد اشتغال موثر در پروژه‌های صنعت نفت باید متقاضیان کار آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ببینند که این موضوع جزو تصمیمات رییس جمهور شد و تفاهم‌‌نامه‌هایی برای آموزش متقاضیان کار در پروژه‌های این منطقه بین سازمان انرژی اتمی و صنعت نفت و فنی و حرفه ای منعقد شده و قسمت پررنگ آن در چاه مبارک عسلویه و کنگان که میزبان صنعت نفت هستند اجرایی خواهد شد.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif