PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : وام کشاورزان حادثه دیده بحران برف مازندران سه سال استمهال می شود



sunyboy
02-23-2015, 10:40 PM
به گزارش خبرنگار مهر، شمس الله شریعت نژاد شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران، بااشاره به اینکه مجلس در حال رسیدگی به بودجه در بخش درآمدی است گفت: با توجه به لزوم حمایت از کشاورزان و سیاستهای حمایتی بر اساس بند ی و و تبصره11 مقرر شد کشاورزانی که بر اثر حوادث غیرمترقبه آسیب دیدند وقادر به پرداخت حق بیمه اجتماعی در موعد مقرر نیستند، از پرداخت جریمه در دوره معذوریت معاف شوند.
وی عنوان کرد: بر اساس آیین نامه سازمان مدیریت برنامه ریزی و وزارت جهاد کشاورزی به دولت پیشنهاد می دهند که طی دو ماه باید مصوب شود.
وی گفت: طبق بند و کلیه بانکهای کشور اعم از دولتی و غیردولتی، صندوق های حمایتی و موسساتی که به بخش کشاورزی تسهیلات پرداخت کردند نیز ملزم شدند بازپرداخت وامهای اشخاص حقیقی و حقوقی را که بر اثر حوادث غیرمترقبه آسیب می بینند به مدت سه سال استمهال کند.
شریعت نژاد گفت: بر اثر بحران برف سال قبل و حجم بالای ریزش برف، سه بار از دولت مصوبه گرفتیم که شامل امهال تسهیلات و استمهال بوده است.
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس گفت: مقرر است دولت سالیانه سود سه سال امهال تسهیلات را به حساب بانکها واریز کند.
وی با بیان اینکه دولت تعهد و تضمین کرده پرداخت پنج درصد تسهیلات کم بهره و سه سال امهال را اما برخی از بانکها نامهربانی می کنند و گوششان بدهکار نیستند.
شریعت نژاد گفت: بجز بانک کشاورزی و رفاه سایر بانکها همکاری خوبی در زمینه استمهال و امهال تسهیلات به کشاورزان همکاری خوبی ندارند. 

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif