PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : خدمات ارائه شده در روستاها باید موجب افزایش تولیدات شود



sunyboy
02-23-2015, 12:40 PM
به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دواتگری دوشنبه در بهره برداری از طرح آبیاری بارانی شهرستان عجب شیر گفت: مردم روستاها به علت دور افتادن از مرکز شهرستان، باید دارای روحیه مطالبه گری باشند و مسوولان را برای حل مشکلات خود ترغیب کنند که البته در نقطه مقابل، رسیدگی به مشکلات روستاییان وظیفه مسئولان است و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید پیگیر جذب اعتبارات شهرستانی و دفاع از حقوق مردم باشند.
وی در ادامه خواستار ساماندهی خدمات روستایی شد و افزود: خدماتی که اکنون در روستاها ارائه می شود باید موجب افزایش تولیدات روستائی شود نه کاهش آن و از این خدمات برای حفظ و توسعه ویژگی ها و تولیدات روستائی استفاده شده و روستاها از خدمات نظام اسلامی در جهت پیشرفت تولیدات روستائی بهره ببرند.
نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به تاثیر اجرای طرح های پایاب سدها در استفاده بهینه از منابع آبی اظهار داشت: بر همین اساس انتظار داریم روند اجرائی پایاب های سد قلعه چای تسریع شود چرا که با اجرای این پایاب ها مشکل آب شهرستان به حداقل می رسد.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif