PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مس کرمان برای تساوی به اصفهان آمده بود/ فرصت اشتباه نداریم



sunyboy
02-23-2015, 02:50 AM
به گزارش خبرنگار مهر، واهیک تروسیان عصر یکشنبه پس از تساوی تیمش مقابل مس کرمان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این بازیا ظهار داشت: تیم ما در این مسابقه به دنبال کسب امتیاز بود و برای پیروزی به میدان رفت اما متأسفانه تیم حریف برای تساوی به میدان قدم گذاشته بود.
وی افزود: اگرچه بازیکنان ما عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند اما بازیکنان تیم حریف با وقت تلف کردن‌های بسیار، تلاش کردند که با کسب نتیجه تساوی از اصفهان خارج شوند و به هدف خود نیز رسیدند.
سرمربی تیم فوتبال گیتی‌پسند اصفهان با بیان اینکه تلاش کردیم که بعد از گل هم گلزنی کنیم، تصریح کرد: ما به دنبال آن بودیم که بار دیگر گلزنی کنیم اما متأسفانه بازیکنان تیم از نظر بدنی کم آوردند و نتوانستند گل برتری را وارد دروازه تیم حریف کنند.
وی خاطرنشان کرد: ما باید کاری کنیم که این مشکلات برطرف شود زیرا بازیکنان در دقایق پایانی از نظر بدنی کم آوردند و نباید در بازی‌های آینده این مشکل وجود داشته باشد.
تروسیان خاطرنشان کرد: ما نباید در بازی‌های آینده امتیاز از دست دهیم زیرا از دست رفتن امتیاز بازی‌های خانگی در مسابقات آینده به ضرر ما تمام می‌شود.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif