PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : دیگر نباید به افراد خاصی متکی بود/ از جوانان تیم راضی هستم



sunyboy
02-21-2015, 09:10 AM
احمد پازاج در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص عملکرد تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی، ضمن بیان این مطلب گفت: ما در شرایطی پا به رقابت‌های جام جهانی گذاشتیم که تمام پتانسیل و توان خود را در اختیار نداشتیم و تیمی جوان و تلفیقی از باتجربه‌ها و جوانان باتجربه را به میدان فرستادیم. خوشبختانه انتظار ما از جوانان برآورده شد، ولی باتجربه‌ها نتوانستند آن‌طور که از آنان خواستیم، کشتی بگیرند.
وی ادامه داد: نکته مهم رقابت‌های جام جهانی و کسب عنوان سومی ما در این مسابقات این بود که همین ترکیب اوایل امسال در رقابت‌های قهرمانی آسیا به میدان رفت و با رویارویی با حریفان قاره کهن سوم شد، اما ما در رقابت‌های جام جهانی و با حضور هشت تیم برتر دنیا با همین کار سوم شدیم. ضمن اینکه امیدوارم از ما حمایت شود تا در برخی اوزان پشتوانه‌سازی را ادامه داده و متکی به فرد یا افراد خاصی نباشیم.
سرمربی تیم ملی کشتی ایران با تکذیب اینکه کاهش وزن بیش از حد، برخی از فرنگی‌کاران را از آمادگی همیشگی دور کرد، یادآور شد: به هیچ عنوان چنین چیزی صحت ندارد و به عنوان مثال افشین بیابانگرد هم باید در ادامه در وزن ۶۶ کیلوگرم کشتی بگیرد. ضمن اینکه کشتی‌گیران باتجربه تیم ما اصلا در حد انتظار ظاهر نشدند، اما جوانان برخی ناکامی‌های آنان را پر کردند.
پازاج در خاتمه گفت: به هر حال ما در روزهای پایانی اردو با غیبت برخی کشتی‌گیران برنامه‌ها و ترکیبمان تغییر کرد، ولی خوشبختانه توانستیم نتایج و جواب مثبتی در این رقابت‌ها بگیریم.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif