PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : نمایشگاه های عرضه کالا در اردبیل دایر می شود/تخفیف تا ۲۰ درصد



sunyboy
02-19-2015, 02:00 PM
به گزارش خبرنگار مهر، عباس اسمعیلی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه هماهنگی راه اندازی نمایشگاه های عرضه کالا تصریح کرد: در آستانه عید نوروز نمایشگاه های عرضه کالا با هدف رفاه مردم و تنظیم بازار دایر می شود.
وی افزود: در این نمایشگاه ها محصولات و ملزومات مورد نیاز و ضروری سبد خرید خانوار از جمله پوشاک، مواد پروتئینی، شیرینی و شکلات، میوه و مرکبات عرضه خواهد شد.
به گفته معاون توسعه تجارت خارجی صنعت، معدن و تجارت استان فروشگاه های زنجیره ای، نمایشگاه های عرضه کال و تعاونی های مصرف برای برپایی نمایشگاه های آستانه عید در نظر گرفته شده است.
اسمعیلی تخفیف در نظر گرفته شده در نمایشگاه ها را  ۱۰ الی ۲۰ درصد عنوان کرد و افزود: نظارت مستمر بر قیمت کالاها از سوی بازرسان صنعت و معدن انجام خواهد شد.
وی تصریح کرد: زمان برپایی نمایشگاه های عرضه کالا  ۱۵ الی ۲۰ اسفند ماه در نظر گرفته شده است و در طول این مدت قیمت کالاها در بازار نیز نظارت خواهد شد.
معاون توسعه تجارت خارجی صنعت، معدن و تجارت استان اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلف در قیمت کالاها می توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس حاصل نمایند.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif