PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : جواهری گنبدکاووس در رقابت های دور رفت پلی آف والیبال شکست خورد



sunyboy
02-19-2015, 06:31 AM
علیرضا نورانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تیم والیبال جواهری گنبدکاووس که در پایان دور مقدماتی با قرار گرفتن در مکان چهارم گروه الف به مصاف تیم شهرداری ارومیه، صدرنشین گروه ب مسابقات رفته بود مغلوب این تیم شد.
نورانی افزود: در این بازی که در سالن ۶ هزاری نفری غدیر یا فلامینگو ارومیه برگزار شد، تیم میزبان در سه دست متوالی حریف شمالی خود را با شکست بدرقه کرد.
وی تصریح کرد: سرخپوشان شهرداری به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۰ موفق شدند دور رفت مرحله پلی آف را با پیروزی به پایان برسانند.
وی خاطرنشان کرد: محمد شاهمیری به همراه علیرضا قریب به عنوان داور و امیدوار حاتمی به عنوان ناظر در این بازی حضور داشتند. اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال، تماشاگر ویژه بازی دو تیم بود.
رییس هیات والیبال گلستان بیان کرد: شهرداری ارومیه با داشتن شهرام محمودی، میلاد عبادی پور، عبدالرضا علیزاده و پوریا فیاضی به عنوان ملی پوشان ایرانی، نیکلای نیکولوف ملی پوش بلغارستانی و والریو ورمیلیو عضو سابق تیم ملی ایتالیا از بخت های قهرمانی این دوره از مسابقات محسوب می شود.
لازم به ذکر است؛ دور برگشت مرحله پلی آف چهارشنبه ششم اسفند به میزبانی تیم جواهری گنبدکاووس برگزار خواهد شد. در مرحله پلی آف تیمی که به دو پیروزی از مجموع سه بازی دست یابد، راهی مرحله بعدی خواهد شد.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif