PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : توجه به اولویت ها در بودجه شهرداری تبریز/ افزایش بودجه منطقی است



sunyboy
02-17-2015, 04:40 PM
به گزارش خبرنگار مهر، احتشام حاجی‌پور ظهر سه شنبه در جلسه شورای شهر تبریز اظهار داشت: افزایش ۲۰ درصدی بودجه شهرداری منطقی به نظر می‌رسد و اگر اعضا موافقت لازم را با این امر داشته باشند بودجه شهرداری را کم و زیاد نخواهیم کرد.
وی ادامه داد: این بودجه توسط کارشناسان نوشته شده است و منطقی به نظر می‌رسد و حتی می‌توان ۱۰۰ میلیارد هم این بودجه را بالاتر برد.
حاجی پور با تاکید بر اولویت بندی پروزه ها گفت: لازم است ما اولویت‌ها و برنامه راه را برای شهرداری در سال جدید تعریف کنیم و در پایان سال ۹۴ نیز تحقق اولویت‌هایمان را از شهرداری بخواهیم.
http://pnu-club.com/imported/2015/02/18.jpg?ts=1423415573294
رئیس شورای استان با اشاره به اینکه اگر اولویت‌ها در بودجه مورد توجه قرار نگیرد، هزینه‌ها خرج می‌شود اما خروجی نخواهیم داشت، گفت: ما باید به شهرداری نقشه راه بدهیم که برای مثال باید تا پایان سال در مورد فضای سبز یا مسیرگشایی‌ها و یا احداث زیرگذر چه پروژه هایی اجرا شوند.
وی همچنین افزود: امیدواریم سال بعد از لحاظ اجرای پروژه های عمرانی سالی پربرکت برای کل شهر باشد، البته امسال نیز پروژه های خوبی نظیر احداث زیرگذرها و تقاطع های غیر همسطح در جای جای شهر تبریز عملیاتی شده است که البته سال اتی باید توجه ویژه ای به بخش حاشیه نشین داشته باشیم.
باید فکری به حال ترافیک شهر تبریز شود
عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این جلسه اظهار داشت: شورای اسلامی کلانشهر تبریز با برگزاری جلسات متعدد و فشرده سعی در تصویب بودجه تا نیمه اسفند ماه سال جاری دارد.
سعید محدث افزود: با تصویب بودجه در موعد مقرر و طی مراحل قانونی بودجه قابلیت اجرایی یافته و ما باز هم اجرای پروژه های جدید عمرانی در سطح شهر را شاهد خواهیم بود.
وی مهمترین پروژه هایی که توزیع بودجه در میان آنها بیشتر مورد توجه قرار گرفته را ایجاد تحول در حوزه ترافیک و حمل و نقل، تکمیل فاز نخست مترو و ایستگاه های مترو و احداث پارکینگ طبقاتی در خیابان ۱۷ شهریور عنوان کرد.
http://pnu-club.com/imported/2015/02/560.jpg
محدث افزود: محدوده مرکزی شهر تبریز و خیابان ۱۷ شهریور با ترافیک سنگینی روبرو است که اگر هم اکنون فکری در خصوص رفع یا کاهش آن صورت نگیرد در آینده به یکی از معضلات اساسی در تبریز بدل خواهد شد.
عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تبریز احداث پارکینگ طبقاتی در خیابان ۱۷ شهریور و بازگشایی امتداد خیابان راسته کوچه  تا میدان فلسطین را از مهمترین اقدامات برای رفع این معضل خواند.
جلسات بررسی بودجه شهرداری روز یکشنبه از سر گرفته می شود
سعید حاجی زاده، سخنگوی شورای شهر نیز در حاشیه این جلسه با اشاره به زمان جلسه بعدی شورا گفت: با تصویب اعضای شورای شهر تبریز جلسه بعدی شورا روز یکشنبه مورخه سه اسفند برگزار خواهد شد .
وی ادامه داد: جلسات فوق العاده شورای شهر برای بررسی لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری به دلیل سفر اعضا برای دیدار با مقام معظم رهبری در روز های سه شنبه و چهارشنبه لغو شد.
حاجی زاده افزود: همچنین جلسه فوق العاده شورا در روز پنج شنبه به دلیل تقارن با همایش اقتصاد مقاومتی که در شهرداری تبریز برگزار خواهد شد، لغو گردید.
http://pnu-club.com/imported/2015/02/561.jpg
وی با اشاره به جلسه بعدی شورا گفت: بر این اساس جلسه بعدی شورا در روز یکشنبه سه اسفند در محل تالار عمارت شهرداری برگزار خواهد شد.
گفتنی است اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در راستای بررسی و تصویب به موقع بودجه سال آینده شهر تبریز تعداد جلسات هفتگی شورا را به چهار جلسه افزایش داده اند.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif