PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : قالیبافان تبریزی باید حمایت شوند



sunyboy
02-17-2015, 02:50 PM
به گزارش خبرنگار مهر، صادق نجفی صبح سه شنبه در جشن فجر ۳۶ که به افتخار قالی بافان تبریز و شهرهای حومه این شهر برگزار شده بود، اظهار داشت: قالی نماد هویت فرهنگی و هنری تبریز بوده و همواره به عنوان آینه هنر ایران در دیگر کشورها موفق عمل کرده است.
وی ادامه داد: قالی تبریز به سبب ویژگی های هنری و فنی خود آوازه ای جهانی دارد و در بازارهای دنیا همواره به عنوان برند معتبر فرش شناخته می شود.
شهردار تبریز با اشاره به حمایت ویژه از قالیبافان گفت: همه قالی بافانی که پشت دارهای قالی چنین نقش های زیبا و بدیعی را می آفرینند هنرمندند و باید به آنها احترام گذاشت.
وی ادامه داد: دهه فجر به سبب پیوند آن با همه هویت سیاسی و تاریخی بعد از انقلاب از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همواره مورد توجه قرار دارد.
نجفی با اشاره به فرارسیدن سالروز قیام تاریخی ۲۹ بهمن تبریز، افزود: مردم انقلابی تبریز نیز کمتر از یک سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با هموار کردن راه مبارزه به مردم ایران زمینه پیروزی انقلاب اسلامی راه به وجود آوردند.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif