PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ۱۰۵۰ کیلومتر از راه های خراسان رضوی مرمت شد



sunyboy
02-17-2015, 12:40 PM
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی محمدرضا اخوان عبداللهیان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاكنون بیش از یک هزار كیلومتر از رویه راه های تخریب شده روستایی و شهری استان با تلاش راهداران مرمت شده است.
وی افزود: اجرای عملیات مذکور به صورت امانی با تامین مصالح و اجرا توسط ادارات و قسمتی از آن توسط پیمانكار با هزینه ۸۰۰ میلیارد ریال انجام شده است.
وی بخشی از عقب ماندگی ناشی از خرابی رویه راههای استان را كه در سال­های اخیر اتفاق افتاده به دلیل عدم تامین اعتبار و تامین قیر عنوان کرد.
عبداللهیان ادامه داد: همچنین در سال جاری نسبت به ۴ هزار و ۵۰۰  كیلومتر خط­كشی و ۱۷۵ مورد ساماندهی نقاط حادثه خیز با  اقدامات زود بازده با هزینه ۱۲۰ میلیارد ریال انجام شده است.
وی ادامه داد: اجرای این عملیات موجب ایجاد بستر ایمنی و آسایش زائران بارگاه قدسی امام هشتم(ع) را در آستانه تعطیلات نوروز سال ۹۴ فراهم می کند.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif