PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اختصاص اعتبار ۱۰۰میلیاردی برای عمران روستاهای آبادان و خرمشهر



sunyboy
02-16-2015, 11:40 PM
به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله کعبی عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان آبادان و خرمشهر با حضور استاندار خوزستان با اشاره به کارخانه های مستقر در آبادان و خرمشهر اظهار کرد: برای موضوع آلایندگی کارخانه ها نماینده سازمان محیط زیست در سازمان منطقه آزاد اروند مستقر است.
وی با اشاره به منطقه جرف تاکید کرد: برای آسفالت منطقه جرف اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان و ۲.۳ میلیارد تومان نیز برای تجهیز بیمارستان شهید بهشتی آبادان تخصیص داده شد.
قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به خرید آمبولانس توضیح داد: اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان برای خرید ۳۰ دستگاه آمبولانس تخصیص داده شد.
کعبی با اشاره به هماهنگی لازم در پروژه های انجام شده، تاکید کرد: اکثر پروژه هایی که در شهرهای آبادان و خرمشهر انجام می شود با هماهنگی فرمانداران این دو شهر اجرا می شود.
وی افزود: مقرر شد اعتباری بالغ بر ۶۳ میلیارد تومان برای مسکن روستایی در نظر گرفته شود و ۱۰۰ میلیارد تومان نیز برای عمران روستاها در نظر گرفته شود.
جواد سعدون زاده نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به معضل ریزگردها تصریح کرد: معضل ریزگردها از مهم ترین مشکلاتی است که هشت سال قبل در مجلس هفتم آن را مطرح کردیم و پس از استیضاح وزیر وقت به وی اعلام کردیم هرگونه انتقال آب از کارون باعث بحران می شود.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به فرصت پیش آمده، موضوع آب خوزستان را باید با کمک یکدیگر حل کنیم.
سعدون زاده با اشاره به اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی اقتصادی است که با تکیه بر ظرفیت های بی بدلیل و پایان ناپذیر است.
وی در خصوص مشکلات مردم خوزستان، تاکید کرد: از استاندار خوزستان انتظار می رود تا به زیردستان خود دستور دهد فشار بر مردم را کاهش دهند.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif