PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : جایگاه گذشته اتاق های بازرگانی آبادان و خرمشهر احیا شود



sunyboy
02-16-2015, 10:40 PM
به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن مقتدایی عصر امروز در نشست شورای اداری شهرهای آبادان و خرمشهر که در محل سالن غدیر فرمانداری آبادان برگزار شد، با اشار به لزوم بررسی استعدادهای شهرهای آبادان و خرمشهر، اظهار کرد: در آبادان و خرمشهر دو مکان مهم مانند اتاق بازرگانی وجود دارد که زمانی دنیا را تکان می دادند. در زمان های قدیم این دو اتاق بازرگانی غوغا می کردند.
وی افزود: در گذشته با وجود اتاق های بازرگانی آبادان و خرمشهر اتاق بازرگانی تهران نمی توانست قد علم کند. اکنون باید به آنها توجه شود زیرا نقش مهمی در رشد و توسعه این دوشهر دارند.
مقتدایی بیان کرد: از یک میلیارد دلار اجناسی که به کشور عراق صادر می شود سهم بازرگانان آبادانی و خرمشهری چقدر است؟ این موضوع جزو موارد دارای اهمیت است.
وی با اشاره به انتقال قدرت در محدوده سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: انتقال قدرت به سازمان منطقه آزاد اروند باید به صورتی باشد که به مردم صدمه وارد نشود.
رئیس شورای اداری خوزستان، بومی بودن هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند را یک فرصت برشمرد و تاکید کرد: چنانچه عمران و آبادانی توسط مجموعه فعلی انجام نشود دیگر چنین فرصتی به وجود نمی آید.
مقتدایی در خصوص اظهارنظرهای خود برای خودروهای پلاک اروند، توضیح داد: وقتی موضوع خودروهای پلاک اروند را مطرح کردم، نیمی از دوستان گفتند «روی مین رفته ای» ولی من پای این کار ایستادم.
وی بیان کرد: چنانچه شهرهایی مانند ایذه و اندیمشک از خودوری پلاک اروند استفاده کنند سالی دو مرتبه به برای اقداماتی از قبیل بیمه به این منطقه مراجعه می کنند که این موضوع فقط بخشی از مزایای استفاده خودورهای پلاک اروند برای ساکنان سایر خوزستان است.
استاندار خوزستان تصریح کرد: ما بومی خوزستان هستیم و اگر ما این استان را نسازیم، چه کسی قرار است آن را بسازد؟

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif