PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : با «گواردیولا» ساعت سه صبح هم می‌توان درباره فوتبال صحبت کرد



sunyboy
02-15-2015, 08:10 PM
به گزارش خبرگزاری مهر، این مربی اسپانیایی از سال 2013 در آلیانتس آرنا هدایت بایرن مونیخ را بر عهده دارد و با این تیم به عنوان قهرمانی بوندس لیگا و جام حذفی آلمان دست پیدا کرده ضمن اینکه سوپرجام فوتبال اروپا و جام باشگاه‌های جهان را هم برده است.
ملی پوش هلندی بایرن مونیخ می‌گوید فوتبالش تحت تاثیر این مربی پیشرفت زیادی داشته است.
«آرین روبن» به آبزرور گفت: ما روابط بسیار خوبی با یکدیگر داریم. من سبک فکر کردن پپ درباره فوتبال را دوست دارم. انعطاف تاکتیکی این مربی باعث شده ما بتوانیم به چند روش بازی کنیم.
وی افزود: نحوه بازی ما 2-4-4 نیست. ما با پپ همه نوع سبکی بازی می‌کنیم. من می‌توانم داخل و بیرون بازی کنم. پشت مهاجمان و حتی به عنوان یک مهاجم. این فوق‌العاده است چراکه سبک مورد نظر او که توام بر برتری همه جانبه است، مرا به اندازه کافی راضی می‌کند.
روبن گفت: شما می‌توانید درباره هر چیزی با او صحبت کنید. اگر ساعت سه صبح هم باشد، پپ خوشحال خواهد شد درباره فوتبال با شما حرف بزند. پس از شکست 4 بر یک مقابل ولفسبورگ می‎توانستید از روی صورتش پی ببرید که چقدر صدمه دیده است. او از باخت بیزار است. البته هر مربی بزرگی از باخت بیزار است. اگر مربی چلسی - ژوزه مورینیو - هم 4 بر یک ببازد شب خوب نمی‎خوابد. آنها مربیان برنده هستند. آنها قوی هستند و برای همین است که موفقند.
 

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif