PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : دروازه‌بان استقلال خوزستان باید از مسابقه اخراج می‌شد



sunyboy
02-15-2015, 12:30 AM
به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رجب‌زاده شامگاه شنبه پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: خوشحال هستم که در مسابقه امروز توانستیم بازی را ببریم اما امروز باد و کیفیت نامناسب زمین بسیار اذیت کرد.
وی افزود: بچه ها برای سه امتیاز زحمت کشیدند و موقعیت‌های خوب دیگری نیز داشتیم که می‌توانستیم در آنها به گل برسیم اما این اتفاق صورت نگرفت.
مهاجم ذوب‌آهن اصفهان بیان داشت: استقلال اهواز هم جانانه مبارزه کرد و دویدند و جنگیدند و مهم‌ترین مسئله برای ما سه امتیاز بود که توانستیم آن را کسب کرده و در بازی امروز به پیروزی برسیم.
وی درباره شرایط مناسب ذوب‌آهن در هفته‌های گذشته گفت:روند ما قبل از پایان نیم‌فصل نخست آغاز شد و همه زحمت می‌کشند، تلاش می‌کنند و نتیجه یک کار گروهی و جمعی و همت بازیکنان و مدیریت باشگاه، شرایط کنونی تیم شده است.
رجب‌زاده درباره انتقاد بازیکنان استقلال خوزستان از قضاوت داور بازی امروز این تیم مقابل ذوب‌آهن بیان داشت: به نظر من داوری خیلی برای تیم حریف خوب بود چون در صحنه پنالتی دروازه‌بان باید اخراج می‌شد و در نزدیکی دروازه بازیکن ما را زد و اگر قرار به اعتراض بود، ما باید اعتراض می‌کردیم.
وی اضافه کرد:در یک صحنه نیز داور به کارلوس کارت زرد داد اما با این حال او امروز قضاوت خوبی داشت و خوب ظاهر شد و به نظر من او بازی را اداره کرد.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif