PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : فولاد باز هم می تواند قهرمان شود/سپاهان یك ششم شانس قهرمانی دارد



sunyboy
02-14-2015, 02:00 PM
به گزارش خبرنگار مهر، حسین فركی شامگاه جمعه پس از پیروزی تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار كرد: وقتی وارد اهواز شدم احساس غریبی نداشتم زیرا از این شهر، خاطرات خوشی دارم و به همراه هوادران فولاد، قهرمانی این تیم در لیگ برتر را رقم زدیم.
وی افزود: فولاد در بازی كه در برابر ما انجام داد نشان داد امسال هم می تواند قهرمان لیگ برتر شود. امروز دو تیم خوب فوتبال ایران در برابر هم صف آرایی كردند زیرا  شاهد یك بازی خوب از سوی هر دو تیم بودیم. در این بازی، نیمه اول ما خیلی خوب كار كردیم و به گل رسیدیم ولی در نیمه دوم فولاد خیلی عالی كار كرد.
فركی ادامه داد: فولاد امروز به رغم باخت، خوب بازی كرد و از كادر فنی فولاد می خواهم نگران این شكست نباشند زیرا آنها ظرفیت قهرمانی در لیگ برتر را دارند. شاید خیلی ها تصور كنند كه من به علت شناختم از فولاد به این نتیجه دست یافتم ولی هدف من در این بازی ارائه یك بازی زیبا بود.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در خصوص عملكرد تیمش در این بازی نیز اظهار كرد: در بازی برابر استقلال تهران هم ما خوب بازی کرده بودیم و روی یک اتفاق و یک شوت باختیم. امروز برخلاف تصورم انتظار داشتم فولاد بیاید و هجومی کار را شروع کند اما اینطور نشد. ولی همانطور که فکر می‌ کردیم فولاد در نیمه دوم برای جبران گل خورده و پیروزی آمد اما عملکرد خوب ما با تدبیر و برنامه بودنمان باعث شد از گل های محافظت کنیم.
فركی در مورد شانس سپاهان برای قهرمانی در لیگ برتر نیز اظهار كرد: یك پنجم یا یك ششم ما شانس قهرمانی در لیگ برتر داریم زیرا هم اكنون چندین تیم در كورس قهرمانی هستند كه سپاهان یكی از آنها است. به نظر من امسال لیگ زیبایی خواهیم داشت زیرا چندین تیم برای قهرمانی مبارزه می كنند.
وی در خصوص گرد و غبار شدید اهواز و اینكه فولادی ها در هفته اخیر نتوانستند تمرین خوبی داشته باشند نیز اظهار كرد: در دو سالی كه در اهواز حضور داشتم هیچگاه گرد و غباری به این شدت و غلظت را مشاهده نكردم به همین دلیل به عنوان عضوی از جامعه ایران می خواهم مسئولان به فكر حل مشكل گرد و غبار در اهواز باشند.
فركی ادامه داد: بله، قبول دارم گرد و غبار مانع از تمرین فولادی ها در هفته اخیر شده كه این مسئله برای آن مشكل ساز شده است.
سرمربی سپاهان در خصوص اینكه چقدر احتمال دارد؛ وی روی نیمكت تیم ملی فوتبال ایران بنشیند، عنوان كرد: تیم ملی هم اكنون كی روش را به عنوان سرمربی بالای سر خود دارد. امیدوارم این مربی هر چه سریعتر به کارش برگردد و کار را برای جام جهانی بعدی آغاز کند. باید عنوان كنم كه این سئوال بسیار تكراری شده ولی اگر تیم ملی سرمربی نداشت شاید من هم به نشستن روی نیمكت تیم ملی فكر می كردم.
به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته بیستم لیگ برتر باشگاه های كشور، تیم های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند كه در نهایت این بازی را سپاهان با تك گل مهدی شریفی در دقیقه ۲۱ به سود خود به پایان رساند.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif