PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : بازی تیم های گسترش فولاد تبریز و نفت مسجد سلیمان لغو شد



sunyboy
02-12-2015, 05:20 PM
به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به بارش سنگین برف که از ساعاتی پیش در تبریز آغاز و موجب کاهش شدید دما شده است، ناطران و نماینده فدراسیون فوتبال شرایط را برای برگزاری دیدار دو تیم گسترش فولاد تبریز و نفت مسجد سلیمان مساعد ندیده و این بازی را لغو کردند.
بنا بر اعلام مسوولان برگزاری این رقابت ها، دیدار این دو تیم که قرار بود از چارچوب بازی های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار شود، در صورت مساعد بودن شرایط جوی روز جمعه ۲۴ بهمن ساعت ۱۴:۳۰ به انجام خواهد رسید.
گفتنی است بارش سنگین برف که از ساعاتی پیش در تبریز و سایر شهرستان های آذربایجان شرقی آغاز شده است، با وجود ایجاد برخی مشکلات ترافیکی و اختلال در امور روزمره مردم، شادمانی آنها را بخاطر بارش دوباره این رحمت الهی بدنبال داشته است چرا که با وجود قرارگیری تبریز استان در منطقه کوهستانی شمالغرب کشور، این دومین بار در زمستان امسال است که چشم تبریزی ها به جمال سفید دانه ای برف روشن می شود.
بنا بر اعلام سازمان هواشناسی استان، این بارش برف امروز و فردا در آذربایجان شرقی ادامه خواهد داشت.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif