PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : افتتاح سه طرح آبرسانی روستایی با اعتبار ۹۳۵ میلیون تومان درنهاوند



sunyboy
02-11-2015, 02:20 AM
به گزارش خبرنگار مهر، استاندار همدان عصر سه شنبه در مراسم بهره برداری از این طرح ها اظهار داشت: ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی فرصت با شکوهی است تا با نشاط حاصل از همدلی و همصدایی ملت و مسئولان در زاستای تحقق چشم انداز توسعه کشور گام برداریم.
محمد ناصر نیکبخت گفت: روز تاریخی ۲۲ بهمن روز یأس دیگری برای دشمنان ایران اسلامی است و مردم در راهپیمایی این روز نشان می‌دهند که به انقلاب اسلامی و آرمانهای آن وفادار و پایبند هستند.
نیکبخت در ادامه گفت: دولت تدبیر و امید هیچ هدفی بزرگتر از حل مشکلات اقتصادی مردم را در دستور کار ندارد و اگر مسئله مذاکرات هسته ای را دنبال می کند بخاطر همین موضوع است که با حمایت و نظارت مقام معظم رهبری و مدیریت و تعهد تیم مذاکره کننده هئیت دولت، مذاکرات هسته ای به نتیجه خواهد رسید.
وی بیان داشت: متاسفانه شرایط کشور به گونه ای است که امکان رفع همه نیازهای کشور و جامعه در کوتاه مدت وجود ندارد و دستگاه ها به دلیل مشکلات سالهای گذشته قادر نیستند  یکباره همه انتظارات و توقعات جامعه را رفع کنند اما با تدبیر و برنامه و بر اساس اولویت های مشخص از هیچ تلاشی برای حل مشکلات مردم دریغ نمی کنند.
استاندار همدان شهرستان نهاوند را دارای ظرفیت و پتانسیل بی نظیری در استان و کشور عنوان کرد و گفت: نهاوند سابقه درخشان و پرافتخاری در ایران زمین دارد و در حوزه های مختلف مانند کشاورزی، تاریخی، صنعتی و گردشگری در استان و غرب کشورشاخصه های مهمی دارد.
فرماندار شهرستان نهاوند نیز در این مراسم حل مشکل آب شرب روستای زرامین سفلی را بعد از ۱۰ سال از طرح ها و برنامه های مهم دولت در ایام دهه فجر برشمرد و گفت: برای تأمین آب شرب این روستا که دارای جمعیتی بیش از ۱۵۰۰ نفر و ۳۲ شهید سرافراز است ۴۵۵ میلیون تومان هزینه شده است.
امامعلی عبدالملکی اظهار داشت: برای حل مشکل آب شرب روستای زرامین سفلی یک حلقه چاه عمیق، سه کیلومتر خط انتقال لوله پمپاژ، یک دستگاه ترانسفورماتور و ۶۰۰ متر خط برق انجام شده است.
عبدالملکی ادامه داد:  برای تآمین آب شرب روستای چم کبود که تحت پوشش مجتمع آبرسانی گره چغا قرار دارد ۱۰۰ میلیون تومان هزینه برای حفاری و تجهیز یک حلقه چاه عمیق انجام شده است که امروز با افتتاح آن جمعیت هزار نفری این روستا از نعمت آب شرب بهره مند می شوند.
وی افزود: در آخرین روز از ایام دهه فجر خط دوم پمپاژ آبرسانی به روستای سه هزار نفری کوهانی از توابع بخش مرکزی با اعتبار ۳۸۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد که برای افتتاح این پروژه یک حلقه چاه عمیق، سه کیلومتر  خط انتقال لوله پمپاژ انجام شده است.
 
 
 

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif