PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ۳۰۰ دستگاه اجرایی در خراسان رضوی به شبکه دولت الکترونیک متصل شدند



sunyboy
02-10-2015, 05:20 PM
به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رشیدیان ظهر سه شنبه در آیین افتتاح پروژه های ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی اظهار كرد: یكی از اقدمات مهمی كه در راستای توسعه زیرساخت های دولت الكترونیك در استان انجام شده است پیوستن ۳۰۰ اداره به شبکه دولت الکترونیک است كه این عدد در سال‌ های گذشته  تنها شامل ۷۰ اداره بوده است.
 وی افزود: توسعه ارتباطات و زیرساخت‌های مخابراتی یکی از ضرورت‌هایی است که باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: همچنین تبدیل دفاتر آی. ‌سی. ‌تی روستایی به دفاتر پیشخوان دولت یکی دیگر از مهمترین اقدامات صورت گرفته توسط دولت تدبیر و امید است.
 وی عنوان كرد: امیدواریم فرایند تبدیل مراکز آی. ‌سی. ‌تی به دفاتر پیشخوان دولت با سرعت بیشتری نسبت به گذشته تداوم پیدا كند تا شاهد توسعه دفاتر پیشخوان و ارائه خدمات دستگاه‌های دولتی از این طریق در خراسان رضوی باشیم.
رشیدیان با بیان اینكه پروژه های سفر هیئت دولت دارای ۶۴ درصد پیشرفت هستند افزود: در این سفر پروژه‌های متعددی به تصویب رسید كه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهند رسید.
وی ادامه داد: امیدواریم روز به روز نسبت به گذشته شاهد توسعه زیر ساخت‌ های فناوری ارتباطات و مخابرات استان باشیم تا خدمات شایسته‌ تری به زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی ارائه شود.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif