PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مرکز بین‌المللی فناوری ارتباطات در مشهد افتتاح شد



sunyboy
02-10-2015, 02:21 PM
به گزارش خبرنگار مهر، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ظهر سه شنبه در حاشیه آئین افتتاح پروژه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی که در محل اداره کل پست استان برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز شاهد راه اندازی مركز بین المللی فناوری ارتباطات در مشهد هستیم كه می تواند زمینه مناسبی را جهت پاسخگویی و ارائه خدمات لازم در امور ارتباطی داخل كشور و خارج كشور برای شهروندان مشهدی و نیز سایر استان های همجوار فراهم كند.
محمود واعظی گفت: از جمله خدمات مهم این مركز بین المللی در مشهد كاهش مراجعات به شهر تهران از طریق ساماندهی تمامی امور بین‌المللی در این كلانشهر است.
وی اضافه كرد: توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات در خراسان رضوی به دلیل وسعت جغرافیایی و جایگاه مذهبی كه در كشور دارد از اهمیت بالایی برخوردار است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح كرد: در همین راستا باید برنامه ریزی های گسترده ای در راستای توسعه زیرساخت های ارتباطی و اطلاعاتی در این استان انجام شود.
وی اذعان كرد: بیشترین پروژه هایی كه امروز به بهره برداری رسید در زمینه های تلفن همراه، پهنای باند و افزایش کانال‌های داخلی و خارجی است.
واعظی تاكید كرد: امیدواریم بهره برداری از این پروژه ها بستر و زیرساخت مناسبی برای تشكیل و آغاز دولت الكترونیك در خراسان رضوی باشد تا مردم بتوانند با راه اندازی دولت الكترونیك به شكل مطلوب تر و صحیح تری نیازهای خود را در حوزه ارتباطی و فناوری های آن برطرف كنند.
وی افزود: با توجه به اهمیتی که استان خراسان در بخش ارتباطی برای کشور دارد برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای در این زمینه برای این استان در نظر گرفته شده است.
افزایش پهنای باند در خراسان رضوی در دستور کار
وی ادامه داد: بر همین اساس افزایش پهنای باند برای تمامی استفاده كنندگان خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعاتی را در خراسان رضوی در دستور كار قرار دادیم كه دیگر محدودیتی برای استفاده كاربران آن نباشد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان كرد: به همین منظور آنتن‌های بی. تی. اس در سراسر استان و استان‌های همجوار در راستای ارایه خدمات هر چه بیشتر نصب شده است.

http://pnu-club.com/imported/2015/02/30.gif