PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : چگونه پسوردهای فایرفاکس را دریافت کنیم



Invisible2
02-03-2015, 09:05 PM
شاید شما نیز از جمله کسانی باشید که بخواهید ویندوزتان را عوض کنید در آن صورت تکلیف پسوردها یا به عبارتی رمزها و کلیدواژه هایتان که در مرورگر فایرفاکس جمع آوری شده چه می شود.

یکی از راهکارها این است که از طریق options و تب "گزینه” Security عمل کنید و دستی همه پسورها و یوزرنیم ها را بوسیله کپی و پیست ذخیره نمایید و یا آن را روی کاغذ یادداشت کنید.

ولی آیا راه حل مطمئن تر و راحت تری وجود ندارد؟

باید گفت فایرفاکس با افزونه های جامعی که دارد این دغدغه شما را نیز حل کرده است.

برای برونداد گذر واژه ها ما پیشنهاد می کنیم با نصب افزونه password Exporter این مشکل را حل کنید.

1..مرورگر فایرفاکس را باز کنید.

2..برای نصب آن دو راه پیش رو دارید:

الف: در قسمت آدرس که معمولاً آدرس اینترنتی وب سایتی را وارد می کنید، about:addons را تایپ کنید و کلید اینتر را بزنید در این قسمت شما با تصویرصفحه زیر مواجه خواهید شد که در قسمت جستجو یا سرچ که در قسمت بالا و سمت راست قرار داد، واژه password Exporter را تایپ و کلید اینتر را بزنید. یا شما می توانید با استفاده از این لینک (https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/password-exporter/?src=search) به افزونه دست یابید.


http://pnu-club.com/imported/2015/02/33.jpg


فایرفاکس پیشنهادات انبوهی را برای شما خواهد آورد از بین همه آنها شما بایست password Exporter را انتخاب و دکمه نصب یا install را کلیک کنید تا افزونه نصب و بوسیله شما فعال شود.

ب: راه دوم: این افزونه را از طریق این لینک دانلود و اکسترکت کنید (از حالت فشرده خارج کنید).

در محل تایپ آدرس این واژه را تایپ کنید، about:app-manager به صفحه زیرین هدایت خواهید شد:


http://pnu-club.com/imported/2015/02/34.jpg


حال با گرفتن افزونه ای که از سایت استادیت دانلود کرده اید بوسیله موس (موشواره) و رها کردن افزونه در همین صفحه افزونه را نصب و بوسیله شما فعال خواهد شد.

۳- در هر دو صورت شما اگر کار را بدرستی انجام داده باشید موفق به نصب افزونه شده اید. حال به این صفحه با تایپ این واژه در محل آدرس فایرفاکس about:addons به صخه افزونه ها هدایت خواهید شد و افزونه نصب شده را ملاحظه خواهید کرد شبیه تصویر زیر


http://pnu-club.com/imported/2015/02/35.jpg


در نهایت شما با کلیک بر روی دکمه options این افزونه که البته من بعد از گزینه options و تب Security نیز در دسترس خواهد بود امکان برونداد و درونداد کردن واژه ها هستید تصویر زیر قسمت options این افزونه را نشان می دهد. Export رمزها را برونداد و import رمزها را دریافت می کند. با گزینه import رمزها را می توانید دریافت کنید.


http://pnu-club.com/imported/2015/02/36.jpg


این لینک آدرس این افزونه را در سایت رسمی فایرفاکس نشان می دهد.