PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : چگونه‌از خوانده‌شدن ایمیل آگاه‌شویم



Invisible2
09-29-2014, 11:18 PM
شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که آیا افرادی که برایشان ایمیلی ارسال می کند آن را خوانده اند یا خیر؟ برای یافتن این موضوع نیاز به استفاده از ترفندهای مختلف دارید که یکی از آسان ترین آن ها را در ادامه باهم مرور می کنیم:

ابتدا به سایت spypig (http://www.spypig.com/)مراجعه کنید. صفحه ای مثل تصویر زیر برای شما باز می شود که تمام عملیاتی که باید انجام دهید در کادر صورتی رنگ قرار دارد.



http://pnu-club.com/imported/2014/09/2738.jpg



برای این کار نیاز دارید از 6 مرحله مختلف عبور کنید که همه آن ها را به صورت شماره گذاری شده در تصویر مشاهده می نمایید.

مرحله اول: ابتدا آدرس ایمیل را در اولین کادر در نظر گرفته شده وارد نمایید.

مرحله دوم: یک عنوان برای پیغام هایی که از این سرویس (spypig) دریافت خواهید کرد انتخاب کنید و در قسمت وارد کنید.

مرحله سوم: یک تصویر به دلخواه از بین تصاویر انتخاب کنید. پیشنهاد می شود تصویر خالی سفید را انتخاب کنید تا گیرنده ایمیل شما، متوجه نشود که شما از این سرویس استفاده کرده­ اید.



http://pnu-club.com/imported/2014/09/2739.jpg



مرحله چهارم: بر روی دکمه ای که با نام Create my pig تعبیه شده است کلیک کنید.

مرحله پنجم: بعد از کلیک کردن، کمی صبر کنید تا شماره انداز شروع به شمارش معکوس کند. قبل از رسیدن آن به صفر، این تصویر را با drag & drop در صفحه متن ایمیل خود که در پنجره ای دیگر در حال نوشتن آن هستید، بیندازید.

ایمیل خود را به روش معمول خود ارسال کنید. بعد از طی مراحل فوق کار به اتمام می رسد حالا به محض باز شدن ایمیل توسط گیرنده، پیغامی برای شما فرستاده می شود و می گوید که چند بار ای میل مربوطه باز شده است و IP گیرنده نیز به شما نشان داده میشود.

نکته : هر بار که بخواهید از این سرویس استفاده کنید باید همین مراحل را تکرار کنید.

نکته : ایمیلی که می فرستید باید HTML باشد (نه متن ساده) و دریافت کننده نیز باید HTML فعال داشته باشد.