PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : توجه به ابعاد فرهنگي و تربيتي در المپياد ورزشي دانشجويان‌



NIMA.N
06-17-2009, 02:22 PM
توجه به ابعاد فرهنگي و تربيتي در المپياد ورزشي دانشجويان‌

مديركل تربيت بدني دانشگاه پيام نور كشور خواستار شد:


توجه به ابعاد فرهنگي و تربيتي در المپياد ورزشي دانشجويان‌


خبرگزاري Agri-pnu.CoM (http://agri-pnu.com/) : مديركل تربيت بدني دانشگاه پيام نور كشور توجه به ابعاد فرهنگي و تربيتي در المپياد ورزشي دانشجويان كشور به ميزباني بيرجند را خواستار شد.
به گزارش خبرگزاري Agri-pnu.CoM (http://agri-pnu.com/) از بيرجند، محمد‌علي قره عصر امروز در جلسه هماهنگي المپياد ورزشي دانشجويان دختر دانشگاه‌هاي پيام نور كشور در بيرجند با بيان اينكه دانشگاه پيام نور با برگزاري همايش‌ها و برنامه‌هاي پژوهشي و علمي در زمينه تربيت بدني، قصد ايجاد يك نگرش جديد در عرصه ورزش را دارد كه اين نگرش باعث تغيير سبك حركتي در بين مردم مي‌شود، افزود: با اجراي برنامه‌هاي پژوهشي و آموزشي، تجربه جديدي به جامعه فرهنگي ارائه مي‌شود‌.
وي ادامه داد: دانشگاه پيام نور در زمينه ورزش، مدعي يك انقلاب فرهنگي و به نمايش گذاشتن فعاليت ورزشي است.
مديركل تربيت بدني دانشگاه پيام نور كشور با اشاره به اينكه بيرجند از بين شهرهاي مختلف كشور براي ميزباني اين المپياد برگزيده شده است، گفت: وفاي به عهد مردم و شأن فرهنگي سكان‌داران استان باعث شده كه برگزاري اين مسابقات به خراسان جنوبي واگذار شود.
قره با بيان اينكه با تغيير سبك، تجربه جديد از طريق نقل و انتقال و مديريت اين سكان‌داران در كشور اشاعه داده مي‌شود، گفت: ارتقاي آمادگي جسماني و رواني و ارتقاي باورهاي ديني، معرفتي، فرهنگي و تربيتي از جمله برنامه‌هاي المپياد ورزشي دانشگاه پيام نور كشور در بيرجند است.
وي افزود: اين نخستين المپياد دانشگاهي دانشجويان خواهد بود كه خلاء ورزشي استان خراسان جنوبي را پر خواهد كرد.
قره گفت: ورزش صرفا يك فعاليت بدني مهارتي و تاكتيكي نيست بلكه بزرگ‌ترين مزيت ورزش ايران در فرهنگ آن است‌.
رئيس دانشگاه پيام نور خراسان جنوبي نيز گفت: المپياد ورزشي دانشجويان دختر دانشگاه‌هاي پيام نور كشور از 15 تا 26 مرداد در بيرجند برگزار مي‌شود.
ابراهيم تقي‌زاده با بيان اينكه اين مسابقات در 14 رشته برگزار مي‌شود، افزود: 4هزار ورزشكار از 30 استان كشور در اين المپياد ورزشي شركت مي‌كنند.
وي ادامه داد: اين المپياد بزرگ‌ترين رويداد ورزش در خراسان جنوبي است و به همين دليل همه دستگاه‌هاي استان بايد در برگزاري اين مسابقات تلاش و همت كنند.