PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : کسب رتبه نخست توسط مرکز چاپ و انتشارات پیام نور در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب



O M I D
05-12-2013, 01:24 PM
رئیس مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه پیام نور اعلام کرد : غرفه دانشگاه پیام نور برای نخستین بار در بخش برترین ناشران داخلی تندیس و لوح رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

قاسم حمزه ای ، رئیس مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه پیام نور گفت: مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه پیام نور امسال با ارائه بیش از ۲ هزار عنوان کتاب در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران موفق به کسب رتبه نخست برترین ناشران داخلی شد.

حمزه ای گفت: ناشران کت (http://www.pnu-club.com/redirector.php?url=http%3A%2F%2F%2A%2A%2A%2A%2A%2A %2A%2A%2A%2A%2A%2A%2A%2A%2A%2A%2A%2A%2A%2A%2A%2A%2 A%2A%2A%2A%2A%2A%2A%2A)ب غرفه دانشگاه پیام نور در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران همگی از اعضای هیئت علمی این دانشگاه بودند.
وی افزود: در جشن اختتامیه بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تندیس و لوح رتبه نخست غرفه ناشران داخلی توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه پیام نور اهدا شد.
حمزه ای افزود: امسال غرفه دانشگاه پیام نور یکی از بی نظیر ترین بازدید کنندگان را به خود اختصاص داد.
وی گفت: غرفه کتب دانشگاه پیام نور یکی از بزرگترین و پر بازدید کننده ترین غرفه های بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب بود.