PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : درخواست داوطلبان کنکور دکتری سراسری مجموعه مالی از سازمان سنجش



javad jan
04-18-2013, 04:55 PM
جمعی از داوطلبان کنکور دکتری سراسری سال 1392 مجموعه مالی، طی نامه ای از سازمان سنجشدرخواست کردند ظرفیتهای این رشته در مجموعه مدیریت، به مجموعه مالی تخصیص یابد.

متن نامه به شرح زیر می باشد:جناب آقای دکتر خدایی
ریاست محترم سازمان سنجش آموزش کشور
با سلام؛
احتراماً به استحضار می­رساند در دفترچه راهنمای انتخاب رشته­های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری سال 92 (دفترچه شماره 2)، برخی از ظرفیت­های رشته مالی (کد 2149)، ذیل رشته مدیریت (کد 2118) قرار گرفته اند؛ که به شرح جدول زیر می­باشد:


دانشگاه
ظرفیت


روزانه
نوبت دوم
پردیس


تهران(پردیس قم)
4
2
-


شهید بهشتی
4
-
2


علامه طباطبائی
5
-
3


امام صادق(ع)
5
-
-


مجموع
18
2
5



شایان ذکر است در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری (دفترچه شماره 1)، در گرایش­های رشته مدیریت، گرایشی تحت عنوان "مدیریت مالی" وجود نداشته و رشته مالی به عنوان رشته­ای مستقل از مدیریت، با دروس امتحانی تخصصی و 5 گرایش بیمه، بانکداری، مهندسی مالی، حقوق مالی و مالی بین­الملل معرفی شده است. بدیهی است که با شرایط حاضر، شرکت کنندگان آزمون ورودی دکتری 92 در رشته مالی (کد 2149)، به دلیل تعریف ظرفیت­های نامبرده در کدرشته­ مدیریت، مجاز به انتخاب آن­ها نبوده و این ظرفیت­ها به داوطلبان رشته مدیریت اختصاص خواهد یافت که با سیاست تفکیک رشته مدیریت از رشته مالی مغایر خواهد بود.
لذا خواهشمندست نسبت به اصلاح موارد مذکور، دستور مقتضی صادر فرمایید.

پیشاپیش از بذل عنایت جنابعالی کمال تشکر را داریم.
جمعی از داوطلبان آزمون ورودی دکتری 92، رشته مالی (کد 2149)



منبع : مدیر (http://www.modir.ir/)