PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده می باشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمی کنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اعتراض شدید رئیس باشگاه الهلال به میزبانی استقلال: جواب مهمان‌نوازی را با برخوردهای ناشایست دادند!



O M I D
04-09-2013, 06:56 PM
http://pnu-club.com/imported/2013/04/1275.jpg

مسئولان باشگاه استقلال نیز بارها بابت میزبانی خوب از ما تشکر کردند اما متأسفانه جواب مهمان‌نوازی ما را با حرکات ناشایست در فرودگاه تهران دادند.


گل:با وجود این‌که عصر دوشنبه باشگاه استقلال از ورود بدون معطلی کاروان تیم الهلال سعودی به تهران خبر داد و مدیر روابط عمومی استقلال از آن با عنوان «میزبانی ایرانی» یاد کرد؛ شب گذشته رییس باشگاه الهلال سعودی در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی توییتر به شدت از مسئولان استقلال انتقاد کرد که این صحبت‌ها در سایت‌های خبری منطقه بازتاب زیادی داشت.

عبدالرحمن بن مساعد نوشت: «کاروان 40 نفره باشگاه الهلال بعد از ورود به فرودگاه تهران با تأخیر تعمدی از سوی میزبانان ایرانی مواجه شد و اعضای تیم بیش از سه ساعت در فرودگاه معطل ماندند. یکی از مسئولان فرودگاه نیز صراحتا اعلام کرد که این کار را به تلافی تأخیر کاروان تیم استقلال در فرودگاه ملک خالد ریاض انجام دادند!»

بن مساعد افزود: «هفته گذشته در شرایطی که تیم استقلال طبق قوانین باید با 40 نفر به ریاض می آمد، با کاروان 80 نفره وارد ریاض شد ولی با این وجود به رسم مهمان نوازی تمامی افراد کاروان را پذیرفته و هزینه کامل اقامت آن ها را پرداخت کردیم که مسئولان باشگاه استقلال نیز بارها بابت میزبانی خوب از ما تشکر کردند اما متأسفانه جواب مهمان نوازی ما را با حرکات ناشایست در فرودگاه تهران دادند و برخوردهایی کردند که در شأن هیچ تیم ورزشی نیست.»

رییس باشگاه الهلال درباره معطلی کاروان استقلال در فرودگاه ریاض توضیح داد: «مسئولان استقلال کاملا در جریان بودند که تقصیر از جانب ما نبود و حضور با 80 نفر باعث شد تا برای انجام مراحل اداری ورود اعضای تیم استقلال بیش از دو ساعت زمان صرف شود اما روز دوشنبه در حالی که کاروان الهلال تنها با 40 نفر عازم تهران شد، به صورت عمدی و بیش از سه ساعت در فرودگاه معطل شد. متأسفانه ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا که طبق درخواست قبلی ما باید در فرودگاه حضور می یافت و اتفاقات را نظاره می کرد، در تماس تلفنی به مسئولان تیم ما گفت که برای انتقال وی از هتل به فرودگاه اتومبیل نفرستاده اند و نتوانسته به فرودگاه بیاید.»

عبدالرحمن بن مساعد در پایان ابراز امیدواری کرد که اعضای تیم الهلال سعودی به سلامت از تهران خارج شوند و دچار مشکلات بزرگتری نشوند!









منبع:goal.com